printlogo


کد خبر: 248991تاریخ: 1401/4/5 00:00
خبر


نشست درویش با امیررحیمی
رضا درویش روز گذشته درباره شرایط بازگشایی نماد پرسپولیس در تابلوی بورس و روند واگذاری این باشگاه، نشستی با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی داشت. حسین امیررحیمی سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی، به‌عنوان نماینده این سازمان در این نشست حضور یافت.
 
خانبان می‌ماند
مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس که همزمان در اردوها و مسابقات تیم ملی هم حضور داشت شرایط نامشخصی برای ادامه همکاری با تیم ملی دارد. دو روز قبل گفته شد خانبان در پرسپولیس نمی‌ماند و در خدمت تیم ملی خواهد بود اما این مسأله درست نیست. خانبان در پرسپولیس خواهد ماند اما در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی باید با اسکوچیچ و مسئولان فدراسیون فوتبال جلساتی داشته باشد.
 
سرقت از منزل عسگری
محمد عسگری مربی- آنالیزور پرسپولیس در بازگشت از سفر متوجه سرقت مقادیری پول نقد از منزل شخصی‌اش شد. او که هفته گذشته برای سفر به ترکیه رفته بود، در بازگشت از این کشور متوجه دستبرد سارقین به خانه‌اش شد. ظاهراً خسارت قابل توجهی از این سرقت متوجه وی شده و این مربی شکایت خود را به پلیس آگاهی تسلیم کرده است.
 
صفروف می‌رود
منوچهر صفروف که در پست دفاع راست یکی دو بازی برای پرسپولیس انجام داد، مورد توجه یحیی قرار ندارد و در لیست مازاد او قرار گرفته و باشگاه باید هرچه زودتر برای توافق با این بازیکن اقدام کند چرا که او می‌تواند مدعی دریافت رقم قرارداد فصل آینده‌اش شود. اما وحدت هنانوف ماجرای دیگری دارد و یحیی که از او به تناوب در پست دفاع مرکزی استفاده می‌کرد، قصد حفظ این بازیکن را دارد.

اسپانسر پرسپولیس مشخص نشده
باشگاه پرسپولیس هنوز اسپانسر خودش را برای رقابت‌های لیگ آتی مشخص نساخته است. در همین رابطه مذاکراتی با چند اسپانسر انجام شده اما هنوز باشگاه با اسپانسری به توافق کامل نرسیده است. با این وجود باشگاه شاید با اسپانسر فصل قبلش ادامه همکاری دهد یا شاید با اسپانسری جدید به توافق برسد. به هر حال رایزنی‌های باشگاه برای یافتن اسپانسر در حال انجام است.


Page Generated in 0.0048 sec