printlogo


کد خبر: 248986تاریخ: 1401/4/5 00:00
نه نشست خبری گذاشتند، نه از پست خداحافظی خبری شد
ابهام در مدل خداحافظی سیدجلال

قرار بود دیروز سیدجلال حسینی با برگزاری یک نشست خبری در حضور رسانه‌ها از دنیای بازیگری خداحافظی کرده و رسماً وارد دنیای مربیگری شود اما این اتفاق رخ نداد. جمعه شب بود که خبر آمد این برنامه بهم خورده و مشخص نیست چه زمانی برگزار شود.
دیروز هم حرف و حدیث درباره زمان خداحافظی سیدجلال زیاد بود. ابتدا گفته شد بعد از کش و قوس‌های فراوان سیدجلال حسینی تصمیم گرفته روز شنبه (دیروز) برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و دلیل این تصمیم علاقه حسینی به عدد ۴ است. کاپیتان پرسپولیس در همه این سال‌ها با پیراهن شماره ۴ در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی‌اش بازی و افتخار کسب کرده به همین دلیل هم روز خداحافظی‌اش را به تأخیر انداخت تا روز چهارم ماه چهارم سال (تیر ماه) در سال ۱۴۰۱ فرا برسد تا برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند.
دیروز گفته شد سیدجلال قرار است با قرار دادن متن بلندبالایی در اینستاگرام خود از دنیای بازیگری خداحافظی کند اما خبری از این پست خداحافظی نشد تا دوباره این ماجرا مبهم باقی بماند.
از سوی دیگر شنیده شد باشگاه پرسپولیس در تدارک برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پرافتخار خود است و احتمالاً این بازی تا پیش از آغاز لیگ برتر بیست و دوم برگزار شود؛ البته به شرطی که همه مقدمات برای برگزاری این بازی فراهم و مهیا باشد.
احتمال دارد سیدجلال حسینی قبل از شروع فصل در بازی پرسپولیس - ملوان و در حضور پرشور هواداران، بزرگان پرسپولیس و همبازیان سال‌های اخیرش خداحافظی کند اما همه اینها احتمالات و شنیده‌هاست و تأیید نشده.
بحث خداحافظی از بازیگری یک بحث است و ورود به کادر فنی پرسپولیس یک بحث دیگر که در این مورد هم شایعه بسیار است. ظاهراً سیدجلال در حالی با این احتمال روبه‌رو شده که یحیی گل‌محمدی صحبت جدی برای حضور کاپیتان تیمش در قامت یکی از دستیاران فصل آینده‌اش نکرده است. از سوی دیگر حسینی همچنان منتظر گفت‌و‌گو با رضا درویش است تا بعد از آن درباره چگونگی خداحافظی با پیراهن پرسپولیس و دنیای بازی کردن تصمیم نهایی را بگیرد. سیدجلال اصراری برای ماندن در دنیای فوتبالیست‌ها ندارد و تنها می‌خواهد اعتبار او پس از سال‌ها حضور در فوتبال باشگاهی کشور از سوی باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم حفظ شود تا با خاطره‌ای خوش از جمع هم‌تیمی‌هایش جدا شود اما معلوم نیست برای رسمیت بخشیدن به این پایان دقیقاً چه می‌خواهد و در چه صورتی راضی خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0058 sec