printlogo


کد خبر: 248985تاریخ: 1401/4/5 00:00
سعید صادقی بالاخره سرخپوش شد
شاه‌ماهی رقیب ترابی شاگرد یحیی

بالاخره سعید صادقی پرسپولیسی شد. یک ماه درباره مقصد بعدی این هافبک تکنیکی صحبت می‌شد و تقریباً همه تیم‌های متمول لیگ برتر او را می‌خواستند اما در نهایت صادقی به پرسپولیس آمد و با این باشگاه قرارداد بست.
تقریباً از روز پنجشنبه مشخص شده بود که صادقی بعد از چرخش چندباره بین آبی و قرمز نهایتاً قرمز را انتخاب کرده است. ظهر روز چهارشنبه این‌طور به نظر می‌رسید که باشگاه پرسپولیس با خواسته‌های نامعقول صادقی مخالفت کرده و برای چندمین بار این بازیکن به طرف آبی‌ها قل خورده است اما از پنجشنبه شب جهت ماجرا دوباره تغییر کرد و ظهر جمعه اخبار غیر رسمی حاکی از توافق نهایی این بازیکن با پرسپولیس بود.
صادقی در حالی به پرسپولیس پیوست که بالاخره مشخص نشد باشگاه پرسپولیس با شروط عجیب و غریب و خواسته‌های مدیربرنامه این بازیکن موافقت کرده یا نه اما به نظر می‌رسد این باشگاه تلاش داشته صادقی را به هر قیمتی جذب کند و برنده واقعی نقل و انتقالات باشد!
 
بازگشت دوباره به آغوش یحیی
دیروز صادقی در میان تجمع هواداران پرسپولیس وارد ساختمان باشگاه شد و بعد از چند دقیقه عکس‌هایش که پیراهن پرسپولیس را به دست داشت و کنار درویش در حال امضای قرارداد بود در خروجی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفت.
صادقی 28 ساله و متولد ساری است و بدین ترتیب یک مازنی دیگر به جمع مازندرانی‌های پرسپولیس اضافه شد. او فصل قبل در گل‌گهر درخشید و ضمن به ثمر رساندن 7 گل برای تیمش 14 پاس گل داد و برترین سازنده گل لیگ برتر لقب گرفت.
صادقی در 29 بازی فصل قبل به میدان رفت و تنها در یک مسابقه غایب بود اما با حرکات تکنیکی و درخشانش چشم همه فوتبال ایران از جمله یحیی گل‌محمدی سرمربی سابقش را گرفت. صادقی دو فصل برای گل گهر بازی کرد اما قبل از آن بازیکن شهرخودرو بود و همان جا زیر نظر یحیی کار کرد و شناخته شد.
قبل از آن حضور در باشگاه‌هایی مثل پیکان، خونه به خونه، مس کرمان، نیروی زمینی و صبای قم برای رزومه او ثبت شده که البته تعداد بازی‌هایش در این تیم‌ها چندان بالا نبوده است.
 
اضافه شدن یک ملی‌پوش
سعید صادقی بواسطه درخشش در فصل گذشته لیگ برتر به تیم ملی دعوت شد و در اردوی اخیر تیم ملی در قطر حضور داشت. با این حال او هنوز بازی ملی ندارد و در انتظار اولین بازی ملی خواهد بود تا شاید بلکه در فیفادی بعدی نوبت او برسد. با این حال همین بحث ملی پوش شدن و رسیدن به تیم ملی و رفتن به جام جهانی سر و صدای زیادی به پا کرد و بعد از اظهارات عضو هیأت مدیره باشگاه رقیب حالا همه روی او زوم خواهند کرد تا ببینند صادقی به جام جهانی خواهد رفت یا نه و آیا حضور در پرسپولیس پلی برای این اتفاق بزرگ فوتبالی‌اش خواهد شد؟
 
یکساله با قابلیت تمدید!
در حالی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قرارداد این باشگاه با سعید صادقی یکساله است اما خود صادقی در مصاحبه مقابل باشگاه اعلام کرد قراردادی دوساله بسته است تا در این خصوص ابهاماتی ایجاد شود. پرسپولیس در مورد شش خرید قبلی غیر از بیرانوند و احمدی که سه ساله بسته بود با بقیه قراردادهایی دوساله منعقد کرده و طبیعتاً قرارداد صادقی باید دوساله باشد اما اگر یکساله باشد این یعنی که مدیر برنامه صادقی خیلی خوب اسبش را تازانده و به شروط عجیب و غریب او یک مورد بسیار مهم دیگر هم اضافه شده که پرسپولیس آن را پذیرفته است. ساعتی بعد باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس یکساله است و برای سال دوم قابلیت تمدید در صورت رضایت طرفین دارد.
 
استقبال عجیب هواداران
از دیروز صبح پرسپولیسی‌ها منتظر حضور سعید صادقی در این باشگاه و نهایی شدن قراردادش بودند. وقتی آرایشگر صادقی در فضای مجازی اعلام کرد که تا یک ساعت بعد این بازیکن، تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس شلوغ شد. صادقی با یک خودروی لوکس مرسدس بنز همراه بادیگارد وارد باشگاه پرسپولیس شد اما عجیب اینکه همان هواداران بیرون باشگاه منتظر ماندند تا او برگردد و با صادقی تنها دقایقی بعد از پرسپولیسی شدنش عکس یادگاری بگیرند. ازدحام این هواداران حرکت خودروی صادقی که راننده داشت را هم سخت کرده بوده و در نهایت هواداران به عکس سلفی همان آقای بادیگارد به‌صورت دسته جمعی رضایت دادند.
 
تغییر سیستم با وینگر تکنیکی
با حضور سعید صادقی حالا احتمال تغییر سیستم از سوی یحیی بیشتر هم شده و شاید او فصل تازه را با سیستم 1-3-2-4 آغاز کند. صادقی فصل قبل در پست وینگر چپ درخشید و هم روی حرکات ترکیبی تکنیکی هم ارسال‌های ایستگاهی فوق‌العاده موفق بود. او فصل قبل در جدول پاسورها رقیب مهدی ترابی ستاره پرسپولیس بود اما حالا می‌تواند کنار او بدرخشد با این تفاوت که ترابی احتمالاً در جناح مقابل قرار خواهد گرفت و عالیشاه و سیامک نعمتی را به‌عنوان جدی‌ترین رقبا پشت خود خواهند داشت.

صادقی: از اول قرار بود به پرسپولیس بیایم
خوشحالم، به آرزویم رسیدم


سعید صادقی بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: سرانجام قرارداد من با پرسپولیس نهایی شد و خیلی از این موضوع خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم به آرزوی خود رسیدم و توانستم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم.
وی درباره اینکه آیا قراردادش با پرسپولیس یکساله است، گفت: خیر دو فصل است.
بازیکن جدید پرسپولیس در خصوص کار کردن مجدد زیر نظر یحیی گل‌محمدی، توضیح داد: در جریان هستید که تقریباً چهار سال شاگرد گل‌محمدی بودم و شناخت کامل از او داشتم. با این شناخت کامل پرسپولیس را انتخاب کردم. علاقه شدیدی هم به این تیم داشتم که الان اینجا هستم.
صادقی درباره شماره پیراهن خود در پرسپولیس گفت: شماره پیراهن را گل محمدی انتخاب می‌کند و فعلاً شماره پیراهن را انتخاب نکرده‌ام.
وی در مورد اینکه شنیده شده قرارداد سال دومش مشروط است و در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می‌تواند از پرسپولیس برود، پاسخ داد: خیر چنین چیزی صحت ندارد.
هافبک جدید پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده نسبت به مذاکراتش با استقلال، گفت: اصلاً چنین چیزی نبود. قرار شد بعد از بازی‌های لیگ با پرسپولیس قرارداد ببندم اما خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و نتوانستم در آن زمان به باشگاه بیایم. در ادامه هم پدربزرگ من فوت شد و اتفاق بدی برای من رخ داد ولی از قبل تصمیم گرفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم.
صادقی درباره جاه‌طلبی‌هایش در این باشگاه و رقابت با سایر هافبک‌های پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رقیبان بزرگ‌تری دارم اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا جایگاهم را به دست آورم.
 


Page Generated in 0.0058 sec