printlogo


کد خبر: 248982تاریخ: 1401/4/5 00:00
خبر



رئال صلاح را می‌خواهد؟
مذاکرات بین لیورپول و محمد صلاح خوب پیش نمی‌رود و حالا گزارش رسیده که اگر پیشنهادی 60 میلیون پوندی برای او برسد، لیورپول حاضر است این بازیکن را بفروشد. رئال مادرید جزو باشگاه‌هایی است که ممکن است صلاح را بخرد، اما صحبت‌هایی که صلاح پیش از فینال لیگ قهرمانان انجام داد موانعی بر سر راه انتقال او ایجاد کرده است.

 
وستهم در آستانه جذب آرئولا
وستهم دارد آلفونس آرئولا را به‌صورت دائمی به خدمت می‌گیرد. توافق شفاهی حاصل شده و این بازیکن در روزهای آینده به وستهم خواهد پیوست. او فصل پیش را به‌صورت قرضی از پاری سن ژرمن در وستهم گذراند و تنها یک بار در لیگ برتر به میدان رفت.

 
پیشنهاد جدید آرسنال برای رافینیا
آرسنال قصد دارد پیشنهاد دیگری برای خرید رافینیا به لیدزیونایتد ارائه کند. توپچی‌ها یک پیشنهاد رسمی برای جذب این بال برزیلی داشتند اما رد شد. حالا انتظار می‌رود که آنها کمی بعد از آن، با پیشنهاد جدیدی وارد عمل شوند. بارسلونا رقیب آنها در راه جذب این بازیکن است.
 

ژسوس به آرسنال می‌رود؟
گزارش‌ها حاکی از آن است که گابریل ژسوس از منچسترسیتی به آرسنال خواهد پیوست. آرسنال با سیتی بر سر انتقال او با قیمت 45 میلیون پوند به توافق رسیده است. به این ترتیب این مهاجم برزیلی به شمال لندن می‌رود.

 
واینالدوم از پاریس می‌رود؟
جورجینیو واینالدوم اجازه ترک پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان خواهد داشت. این هافبک هلندی که فصل بسیار ناموفقی را در تیم فرانسوی پشت سر گذاشت حالا قصد جدایی از این تیم را دارد و مسئولان پی.اس.جی نیز این مجوز را به او داده‌اند.
 


Page Generated in 0.0042 sec