printlogo


کد خبر: 248980تاریخ: 1401/4/5 00:00
اخبار



تیم کهکشانی‌ گواردیولا با آمدن فیلیپس
منچسترسیتی در فصل آینده تیمی پرستاره خواهد داشت. پس از ارلینگ هالند و جولین آلوارس، حالا نوبت به کالوین فیلیپس رسیده که از لیدز یونایتد راهی سیتی شود. آنها با لیدز بر سر انتقال این هافبک به توافق رسیده‌اند و 42 میلیون پوند برای این بازیکن تیم ملی انگلیس می‌پردازند. همچنین تا 3 میلیون پوند پاداش هم در نظر گرفته شده است. فیلیپس 26ساله که در آکادمی لیدز پرورش یافته، از زمانی که دریافت پپ گواردیولا به‌دنبال جذب اوست، خواهان انتقال به این باشگاه شد. دارکو گیابی، هافبک بااستعداد سیتی هم با قراردادی به ارزش 5 میلیون پوند به لیدزیونایتد رفت.
 
دو بازیکن جدید به لیکرز پیوستند
فرزندان دو اسطوره تیم‌های بسکتبال شیکاگو بولز و لس آنجلس‌ لیکرز به تیم لیکرز در لیگ NBA پیوستند. لس‌آنجلس لیکرز پس از برگزاری مراسم رفت لیگ اتحادیه ملی بسکتبال امریکا، شریف اونیل و اسکاتی پیپن جونیور، فرزندان اسطوره‌های لیگ NBA را جذب کرد. شریف اونیل، فرزند شکیل اونیل، سنتر پیشین لیکرز در لیگ تابستانی برای لیکرز بازی خواهد کرد و قرارداد اسکاتی پیپن جونیور نیز با این تیم به‌صورت دو طرفه (روز مزد) است.

توافق رئال مادرید و بنفیکا بر سر رینیر
رینیر ژسوس در آستانه پیوستن به بنفیکا است. این باشگاه پرتغالی به‌دنبال قرض گرفتن این بازیکن برزیلی بوده و توافق بین سه طرف دارد به سرانجام می‌رسد. این انتقال قرضی بدون گزینه خرید است، چرا که مدیران رئال مادرید هنوز بر این باورند که بازیکنی که در 17سالگی در فلامنگو اولین بازی‌اش را انجام داده، پتانسیل بالایی دارد.
 
قیمت لواندوفسکی: 60 میلیون یورو
بایرن‌مونیخ سرانجام حاضر به فروش روبرت لواندوفسکی شده است، هر چند با قیمتی بالا. بایرن به بارسلونا اعلام کرده که برای جذب این مهاجم لهستانی در تابستان جاری باید حدود 60 میلیون یورو بپردازند. پیشنهادهایی که بارسلونا به بایرن ارائه داده کمتر از تقاضای این باشگاه بوندس‌لیگایی بوده و به همین دلیل این پیشنهادها رد شده است.
 
استروتمن از مارسی می‌رود
کوین استروتمن جایی در برنامه‌های المپیک مارسی برای فصل بعد ندارد. مذاکرات با هلاس ورونا در جریان است تا او راهی این باشگاه شود. ماروکو، مدیر ورزشی ورونا، پیش‌تر با استروتمن کار کرده است. مارسی همچنین قصد دارد برایان خیل و نونو تاوارس را جذب کند.


 


Page Generated in 0.0048 sec