printlogo


کد خبر: 248968تاریخ: 1401/4/5 00:00
مربیان تیم‌های ملی با حقوق ۵۰ میلیونی!

به نظر می‌رسد مربیان تیم‌های ملی پایه کشورمان دستمزد چندان زیادی دریافت نمی‌کنند و میزان قراردادهای آنها از سرمربیان لیگ برتری به مراتب کمتر است.
اگر مهدی مهدوی‌کیا را کنار بگذاریم، سایر سرمربیان تیم‌های پایه کشورمان حداکثر ماهیانه ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و ظاهراً خبری از پیش پرداخت هم به آنها نیست. در واقع هدایت تیم‌های پایه از نظر مالی منفعتی برای آنها ندارد و صرفاً اعتبار و قرار گرفتن روی نیمکت یکی از تیم‌های ملی کشورمان و کمکی که به آینده فوتبال ایران می‌کنند، برای‌شان ارزش دارد.
طی چند ماه گذشته هم بارها این بحث مطرح شده بود که به خاطر رقم پایینی که فدراسیون برای هدایت تیم‌های ملی در نظر می‌گیرد مربیان سرشناس تمایلی برای کار کردن در عرصه پایه از خود نشان نمی‌دهند و ترجیح می‌دهند منتظر دریافت پیشنهادات باشگاهی باشند.
البته در تمام دنیا کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و امید از تیم بزرگسالان دستمزد کمتری می‌گیرند ولی امیدواریم امکانات خوبی برای این تیم‌ها فراهم شود و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای‌شان در نظر گرفته شود، تا آنها نتایج مطلوبی در رقابت‌های آسیایی بگیرند. فراموش نکنیم اگر از تیم‌های پایه غافل شویم چند سال دیگر عملاً تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم ضعیف خواهد شد.

 


Page Generated in 0.0058 sec