printlogo


کد خبر: 248962تاریخ: 1401/4/5 00:00
جلسه امیدوار‌کننده وزنه‌برداران با انوشیروانی
بازگشت معترضان

ملی‌پوشان معترض وزنه‌برداری که به خاطر شرایط بد اردویی و به نشانه اعتراض کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی را ترک کرده بودند با درخواست سجاد انوشیروانی سرپرست جدید وزنه‌برداری پس از نشستی صمیمانه ضمن بیعت با تیم جدید مدیریتی قرار است بزودی تمرینات را استارت زده و به اردو بازگردند.
علی هاشمی، علی داودی، رضا بیرالوند، امیر حقوقی، مصطفی جوادی و رسول معتمدی نماینده ملی‌پوشان معترض تیم ملی بزرگسالان کشورمان بودند که بعد از ترک اردو در روزهای پایانی دوره مدیریت غیر قانونی علی مرادی «به خاطر شرایط بد و نامطلوب اردویی» به درخواست سجاد انوشیروانی سرپرست جدید فدراسیون به مجموعه مدیریتی وزنه‌برداری آمدند تا پس از بازگو کردن مشکلات‌شان در خصوص شروع مجدد تمرینات تصمیم‌گیری شود.
بر همین اساس و طی جلسه دو ساعته‌ای که سرپرست فدراسیون با نماینده‌های ملی‌پوشان معترض داشتند قرار بر این شد تا به زودی با فراهم شدن شرایط ایده‌آل برای شروع مجدد اردو ملی‌پوشان به مرحله جدید اردو آمده و برای حضوری قدرتمند در بازی‌های همبستگی دست به وزنه شوند.
بهداد سلیمی و حسین مقامی در این جلسه همراه با انوشیروانی با ملی‌پوشان گفت‌و‌گو کرده و درد دل‌های‌شان را شنیدند. سعید علی حسینی که در روزهای پایانی دوره علی مرادی با عزل برخواه حکم سرمربیگری گرفت نیز به فدراسیون آمد تا ضمن ارائه برنامه‌های خود برای بازی‌های همبستگی و تورنمنت‌های مهم آتی در خصوص ادامه همراهی و همکاری با فدراسیون و تیم ملی بزرگسالان گفت‌و‌گو نمایند.
 


Page Generated in 0.0041 sec