printlogo


کد خبر: 248953تاریخ: 1401/4/5 00:00
خبر و مصاحبه


پیمان بابایی از تراکتور جدا می‌شود

پیمان بابایی نیم فصل دوم لیگ بیستم از ماشین‌سازی راهی تراکتور شد. او در پایان همان فصل پیشنهادات خوبی داشت ولی تصمیم به ماندن گرفت تا در فصل 01-1400 هم پیراهن تراکتور را به تن کند. در پایان این فصل اما به نظر می‌رسد که بابایی هم به پایان راه در تراکتور رسیده است.
مهاجم تراکتور در فصلی که پشت سر گذاشتیم 25 بار برای تیمش به میدان رفت و 5 گل به ثمر رساند تا بعد از عباس‌زاده، دومین گلزن برتر تراکتور لقب بگیرد. بابایی پیش از پایان لیگ بیست و یکم مثل فصل گذشته پیشنهاداتی داشت که در حال حاضر مشغول بررسی آنها است و آنگونه که از منابع آگاه خبر می‌رسد، قصد دارد فصل جدید لیگ برتر را با پیراهن تیم دیگری شروع کند. البته با توجه به اینکه باشگاه تراکتور مثل سال قبل در تلاش است تا پیمان را نگه دارد ولی با توجه به شرایط موجود، کار سختی برای تحقق این کار خواهد داشت.

کریچنکو: اطلاعاتی از فوتبال ایران ندارم

مربی پیشین روستوف اعلام کرد که به‌زودی به کادر فنی تیم تراکتور اضافه می‌شود.
دمیتری کریچنکو در گفت‌وگو با سایت «چمپیونات» روسیه، خود را یکی از دستیاران قربان بردیف در تیم فوتبال تراکتور تبریز معرفی کرد.
او در مورد تجربه حضور در کشورمان می‌گوید: «اطلاعاتی درباره فوتبال ایران ندارم و هرگز به این کشور سفر نکرده‌ام. باید تجربه بسیار هیجان‌انگیزی باشد و امیدوارم آن را دوست داشته باشم.» کریچنکو در تیم‌های روستوف و غیرت آلماتی نیز در میان اعضای کادر فنی بردیف دیده می‌شد.

دعوت بوندس‌لیگا از سرمربی هوادار
الهامی در کنار مورینیو، گواردیولا و کلوپ


بوندس‌لیگا یا سازمان لیگ فوتبال آلمان (BDFL) همه ساله کنگره‌ای را با حضور مربیان مطرح فوتبال جهان با سرمایه‌گذاری فدراسیون فوتبال کشور مذکور برگزار می‌کند. همایش تمرینی مربیان در سال جدید اما به مدت سه روز و از تاریخ بیست و پنج تا بیست و هفت جولای (سه تا پنج مرداد) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند برگزار خواهد شد که مربیان شناخته شده‌ای مانند ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و… در کنگره فوق شرکت خواهند کرد. بنا به دعوتنامه‌ای که به امضای مارکوس دیپل رسیده، ساکت الهامی سرمربی هوادار در کنار یک مربی بدنساز ایرانی دیگر به عنوان تنها مربیان ایرانی سمینار فوق به کشور آلمان سفر خواهند کرد.





 


Page Generated in 0.0047 sec