printlogo


کد خبر: 248945تاریخ: 1401/4/5 00:00
بازتاب از ساعت 13 الی 16


شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
یکی نیست به این مظلومی بگوید هنوز سرمربی خارجی بیشتر از 4 روز نیست که آمده چطور شماها و مدیریت تیم استقلال به او پیشنهاد می‌کنید که لیست بازیکنان مورد نظر خودش را اعلام کند! او هنوز بازیکنان را نمی‌شناسد پس چطور می‌خواهید به این زودی اسامی بازیکنان را اعلام کند؟!
کامران صادقی از اراک
 
آجورلو به قانون عمل می‌کند و بیشتر از چهارچوب وزارت ورزش به صادقی پول نداد تا او را جذب کند اما در عوض تیم پرسپولیس بدون رعایت قوانین پرداختی این بازیکن را جذب کرد! پرسپولیسی‌ها نسبت به تیم‌شان تعصب دارند و به خواسته طرفداران این تیم توجه و عمل می‌کنند.
حسین آباد از تهران
 
به احتمال زیاد نورافکن از تیم سپاهان جدا شود و به تیم پرسپولیس ملحق شود چون بازیکنان مطرح تیم سپاهان همه از این تیم جدا شده‌اند و خود نورافکن هم وقتی ببیند دور و برش هیچ بازیکن شاخصی نیست فوری از تیم سپاهان جدا می‌شود
خلیل دوستی از قم
 
بستن قرارداد یکساله با سعید صادقی کاملاً اشتباهه؛ چون تا این بازیکن با تیم هماهنگ شود یک سال طول می‌کشد. علاوه براین فردا یا پس فردا به محض اینکه این بازیکن از سوی باشگاه‌های قطری، اروپا و امریکا پیشنهاد داشته باشد فوری پرسپولیس را ترک می‌کند.
پرویز رحمانی از شیراز
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها. از مطبوعات ورزشی و رسانه‌های ورزشی فقط روزنامه ایران ورزشی را برای مطالعه ترجیح می‌دهم. ای کاش این روزنامه هم مطالب طنزآمیز بیشتر می‌نوشت.
محال بیگی از زنجان
 
تنها چیزی که از رفتن سعید صادقی به تیم پرسپولیس آرامم می‌کند این است که از رفتن عزت‌اللهی و نورافکن به تیم پرسپولیس ممانعت شود و این دو همراه محبی و کاوه با دو تا خارجی هم به تیم استقلال ملحق شوند تا آن وقت تیم سرحالی همراه با دانشگر، سیلوا، مهدی‌پور و حسین‌زاده تشکیل شود.
رضا برهانی مجد از تهران


Page Generated in 0.0047 sec