printlogo


کد خبر: 248944تاریخ: 1401/4/5 00:00
لژیونرها

درخواست کونسیسائو از مدیران پورتو طارمی را حفظ کنید
سرمربی تیم پورتو از باشگاه درخواست کرد که 3 بازیکن مهم این تیم را با وجود فروش برخی بازیکنان حفظ کنند. روزنامه آبولا در شماره جدید خود به بررسی درخواست کونسیسائو از باشگاه پورتو برای حفظ ستاره کشورمان پرداخت. نشریه پرتغالی نوشت: «کونسیسائو از پورتو درخواست کرده که طارمی، اوانیلسون و تونی مارتینز را حفظ کنند.» باشگاه پورتو در سال2022 بازیکنان مهمی را از دست داد. لوئیز دیاز در زمستان راهی لیورپول شد و در این پنجره زمستانی بازیکنی چون فابیو ویرا به آرسنال پیوست. ویتینا نیز در یک‌قدمی خروج از پورتو قرار دارد و شاید به تیم پاری‌سن ژرمن بپیوندد.
 
تمرینات اختصاصی برای خلیل‌زاده
شجاع به لیگ قطر می‌رسد
شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر چند ماه پیش که در الریان حضور داشت، به‌دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت. این بازیکن هنوز شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد و در حال پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی است تا به شرایط ایده‌آل برسد. البته خلیل‌زاده تا شروع فصل جدید لیگ قطر که اواخر ماه جاری خواهد بود به شرایط بازی می‌رسد. الاهلی قرار است به‌زودی یک اردوی اروپایی برگزار کند که این اردو در ترکیه، اتریش یا اسپانیا خواهد بود. خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم همراه با الاهلی در این اردوی اروپایی حاضر خواهند بود.
 
تمدید منتظری با الخریطیات
پژمان منتظری مدافع 38 ساله فوتبال کشورمان قرارداد خود را با باشگاه الخریطیات به‌مدت یک سال دیگر تمدید کرد. الخریطیات که در لیگ دسته دوم فوتبال قطر حضور دارد، تمرینات خود را برای فصل جدید مسابقات آماده می‌کند. منتظری سومین فصل حضور در الخریطیات را پشت سر می‌گذارد. او یکی از بازیکنان مهم این تیم محسوب می‌شود که مدیران الخریطیات برای بازگشت به لیگ ستارگان امید زیادی به تجربه او دارند. این مدافع 38 ساله که پیشنهادهایی از لیگ ایران نیز دریافت کرده بود، ترجیح داده در قطر بماند و همچنان در فوتبال باشگاهی این کشور بازی کند. رقابت‌های لیگ یک قطر از 4 شهریور آغاز خواهد شد.

 


Page Generated in 0.0060 sec