printlogo


کد خبر: 248936تاریخ: 1401/4/4 00:00
پایان رفت و آمدهای نویدکیا با جذب مورایس
شروع بازسازی سپاهان با خرید یک دفاع چپ

سکوتی که هواداران سپاهان را نگران کرده بود سرانجام شکست و مورایس به عنوان سرمربی جدید این تیم جانشین نویدکیا شد.
مربی پرتغالی به دنبال قهرمانی است و ظاهراً باشگاه هم به او قول داده تیم خوبی ببندد. سپاهان در شروع نقل و انتقالات منفعل بود و چند بازیکن کلیدی‌اش جدا شدند، ولی به نظر می‌رسد که این تیم درهای خروج را محکم بسته و از این به بعد فقط شاهد ورود بازیکنان جدید خواهیم بود.
اولین خرید سپاهان یک مدافع چپ است؛ میلاد زکی‌پور با جدایی از گل‌گهر پیراهن زردپوشان اصفهانی را به تن می‌کند. در شروع فصل نقل و انتقالات او گزینه پرسپولیس بود، ولی سابقه استقلالی‌اش مانع این جابه‌جایی شد تا او به اصفهان تغییر مسیر بدهد.
سؤال بزرگ اما این است که سپاهان با وجود امید نورافکن، مدافع چپ فیکس تیم ملی، چه نیازی به زکی‌پور دارد؟ بعید است که زکی‌پور برای نیمکت‌نشینی راهی سپاهان شده باشد و احتمالاً آنها می‌خواهند از نورافکن در پست دیگری استفاده کنند. او فوتبالش را در استقلال به عنوان هافبک دفاعی شروع کرد و سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد. انتقال نورافکن به خط میانی می‌تواند هافبک سپاهان
را تقویت کند.
البته تصمیم نهایی در این زمینه با مورایس است که هنوز کارش را شروع نکرده و دیدن دستپخت دستیار سابق مورینیو یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و دوم خواهد بود.
 


Page Generated in 0.0045 sec