printlogo


کد خبر: 248933تاریخ: 1401/4/4 00:00
تیم جوان والیبال حریف ستاره‌های برزیل نشد
قهـــــــوه تلــــــخ!

تیم ملی والیبال عصر دیروز مقابل برزیل به میدان رفت که طلایی‌پوشان پس از نتایج نه چندان خوب خود در هفته اول، با ترکیبی نزدیک به تیم اصلی خود به میدان آمدند. چهره‌های نام آشنایی نظیر لئال، لوکارلی و رزنده جزو نفرات اصلی برزیل بودند تا جوان‌های ایران برابر تیم پر مهره و نامداری قرار بگیرند.
روحیه مضاعف تیم ایران پس از برد سه بر صفر مقابل امریکا، در ست اول بازی با برزیل به خوبی مشهود بود. اعتماد به نفس و اطمینان به دست‌های بازیکنان کم تجربه ایران جان تازه‌ای داده بود تا بدون ترس مقابل چهره‌های مطرح برزیل اسپک و سرویس بزنند و روی تور آنها را دفاع کنند. به همین خاطر هم ست اول پایا‌پای پیش رفت و حتی تعیین تکلیف آن به امتیازهای بعد از 25 موکول شد. در این میان مصدومیت بازیکن برزیل هم وقفه عجیبی در بازی ایجاد کرد تا در نهایت این برزیل باشد که با دریافت نا امید‌کننده حضرت‌پور، ست اول را 27 بر 25 به سود خود به پایان ببرد.
ست دوم اگرچه با برتری برزیلی‌ها آغاز شد اما چند دفاع خوب از تیم ایران باعث شد تا برتری دو امتیازی نصیب شاگردان عطایی شده و تا اواسط بازی هم باقی بماند. برزیلی‌ها با استفاده بیشتر از پاس‌های سرعتی تلاش کردند تا از دفاع بلند ایران دور بمانند و تا حدود زیادی هم در حمله موفق عمل کردند. شرایط بازی در امتیازهای پایانی ست دوم هم مانند ست اول خیلی نزدیک و پایاپای پیش رفت اما باز هم این برزیل بود که با کسب دو امتیاز پایانی، 25 بر 23 برنده شد تا در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار گیرد.
برزیلی‌ها ست سوم را بهتر از ایران آغاز کردند و در همان ابتدا با نتیجه 8 بر 4 از ایران یپش افتادند. اتفاقی که باعث شد بهروز عطایی تنها تایم استراحت خودش را درخواست کند و بکوشد تا روند بازی را تغییر دهد. اتفاقی که البته بازیکنان نتوانستند آن را عملی کرده و در نهایت این برزیل بود که نتیجه ست سوم را هم 25 بر 19 به سود خود به پایان برد تا چهارمین باخت تیم ایران در لیگ ملت‌ها با نتیجه 3 بر صفر ثبت شود.
 


Page Generated in 0.0054 sec