printlogo


کد خبر: 248918تاریخ: 1401/4/4 00:00
به غیر از بیرانوند، بقیه خریدها هندوانه دربسته هستند
نعیم آبادی: به جای 40 باید 20 میلیارد به یحیی می‌دادند

ناصر قراگزلو
سعید نعیم آبادی، نعیم سعداوی... هر دو مدافع راست پرسپولیس بودند ولی خیلی‌ها اسم این دو بازیکن را باهم قاطی می‌کردند! اما امروز با «سعید نعیم‌آبادی» گفت‌وگو کردیم؛ بازیکنی که جزو قدیمی‌های پرسپولیس است و این روزها با دقت ماجراهای پرسپولیس را دنبال می‌کند، درست برعکس نعیم سعداوی که کلاً به خوزستان رفته و مدت‌ها در باشگاه فولاد مسئولیت داشت. نعیم‌آبادی جزو منتقدان پرسپولیس فعلی است. این مصاحبه را بخوانید و ببینید که او چه انتقاداتی به کادرفنی و خریدها دارد.
 
از خریدهای پرسپولیس راضی هستید؟
 پرسپولیس در دو نقطه خیلی مشکل داشت؛ در خط دروازه و در خط حمله. با خرید بیرانوند، مشکل دروازه‌بان برطرف شد اما هنوز در خط حمله بازیکن خوبی جذب نشده.
اما بازیکنانی مانند سروش رفیعی و‌ پورعلی‌گنجی هم جذب شده‌اند که به نظر خریدهای خوبی هستند...
 بازیکنانی که نام بردید، گزینه‌های متوسطی هستند و به نظرم تاپ نیستند. به نظر من، بازیکنان جدید هندوانه دربسته هستند و ارزش آنها در طول فصل مشخص می‌شود. در بین خریدها، تنها بیرانوند را تاپ پرسپولیس می‌دانم.
جایی گفته بودید که به ارقام پرداختی به کادرفنی هم انتقاد دارید؟
 بله. 40 میلیارد تومان برای یحیی رقم زیادی است. به نظرم باید با نصف این رقم با سرمربی پرسپولیس قرارداد بسته می‌شد؛ چون پرسپولیس یک برند است و هر مربی یا بازیکن باید به  کار در پرسپولیس افتخار کند. من پیشکسوت پرسپولیسم و اگر هنوز بعد از سال‌ها با من صحبت می‌شود و اسمی از من مانده، به خاطر پرسپولیس است.
در مورد بازیکنانی مانند رامین رضاییان که وضعیت روشنی ندارند چه صحبتی داری؟
 رامین در سانتر و ارسال یکی از بهترین‌هاست؛ اما حالا که دانیال آمده، شرایط برای او سخت می‌شود. به نظرم رامین طاقت نیمکت نشینی ندارد و به همین دلیل اگر بماند، حاشیه‌ساز می‌شود.
با دستیاران جدید، تا چه حد مشکلات پرسپولیس برطرف می‌شود؟
 پرسپولیس مشکل بدنی نداشت و اگر هم مشکل داشت، علت آن بالا رفتن میانگین سنی بازیکنان بود. به اعتقاد من، نفر دوم و سوم در پرسپولیس نقش چندانی ندارند.
در رابطه با نقشی که قرار است به سید جلال داده شود و احتمالاً به‌عنوان مربی یا مربی بازیکن در پرسپولیس بماند چه نظری داری؟
 سیدجلال باید فصل قبل از پرسپولیس خداحافظی می‌کرد. من این موضوع را قبول ندارم تا هر کاپیتانی که خداحافظی می‌کند فصل بعد مربی پرسپولیس شود. این رویه را باج دادن به بازیکن می‌دانم.
حرف آخر ...
 باید بازیکنان تاپ‌ یا بازیکنان جوان جذب پرسپولیس شوند. از آقا کریم به‌عنوان پیشکسوت پرسپولیس می‌خواهم دنبال بازیکنان 22و 23 ساله باشند. به طور مثال جذب بازیکنان تیم ملی امید را اقدام بسیار خوبی در پرسپولیس می‌دانم. برای خط حمله هم حتماً باید دو سوپراستار جذب شوند نه بازیکنی مانند تمیروف!


 


Page Generated in 0.0056 sec