printlogo


کد خبر: 248916تاریخ: 1401/4/4 00:00
کاسیانو تخفیف داد اما باید تست پزشکی بدهد

پرسپولیس برای خط حمله و به‌عنوان گزینه خارجی تنها کاسیانو دیاز را به‌عنوان گزینه در نظر دارد و بزودی با این بازیکن قرارداد خواهد بست. در واقع با وجود بالا و پایین شدن اخبار مربوط به این بازیکن و مذاکراتش با پرسپولیس به نظر می‌رسد حضور او در جمع سرخ‌ها نهایی است.
ظاهراً کاسیانو برای اینکه انتقالش به پرسپولیس قطعی شود حاضر شده تا رقم درخواستی خودش را تا ۱۵۰ هزار دلار کاهش بدهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد مهاجم مد نظر یحیی با رقمی ‌نزدیک به آنچه پرسپولیس برای جذبش در نظر گرفته بود سرخپوش می‌شود.
احتمالاً این بازیکن قبل از شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس که آخر همین هفته خواهد بود به پرسپولیس بپیوندد اما باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به تست پزشکی کرده است. با توجه به اتفاقات قبلی در مورد سایر بازیکنان خارجی، باشگاه پرسپولیس به ایجنت او اعلام کرده تنها در صورتی قرارداد را نهایی خواهد کرد که کاسیانو در ایفمارک تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.
این مسأله خواسته شخص یحیی گل‌محمدی است و با توجه به خارجی‌های قبلی پرسپولیس و تجربه‌های ناموفق خودش طی دو فصل گذشته در مورد بازیکنانی همچون استوکس، اوساگونا و تمیروف می‌خواهد این بار خرید مطمئنی داشته باشد. گفتنی است در صورت جذب کاسیانو یکی از بازیکنان خارجی فصل قبل سرخ‌ها باید از این تیم جدا شوند که باید دید یحیی، تمیروف را نمی‌خواهد یا صفروف را.


Page Generated in 0.0055 sec