printlogo


کد خبر: 248915تاریخ: 1401/4/4 00:00
عبور یحیی از گزینه‌های داخلی
جانشین مطهری یا اسپانیایی است یا پرتغالی

بعد از جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس حالا یحیی گل‌محمدی دنبال یک دستیار اول می‌گردد که هم طراحی تمرینات را انجام داده هم به‌عنوان مغز متفکر در ارنج و کوچینگ و سایر مسائل فنی در هر لحظه به او مشاوره بدهد.
طی روزهای گذشته چند نام پیرامون نیمکت پرسپولیس و در دست گرفتن این عنوان مطرح شد که البته مشخص بود پایه و اساس درستی ندارد. مهم‌ترین نام مهدی مهدوی‌کیا بود که در تیم المپیک طی بازی‌های قهرمانی آسیا زیر 23 سال ناکام بود. یکی دو روز با این اسم، فضای مجازی کمی داغ شد اما این گزینه به جایی نرسید.
ظاهرا مهدوی‌کیا که هیچ سابقه‌ای در تیم‌های باشگاهی داخلی و خارجی به‌عنوان مربی ندارد به هیچ وجه حاضر نیست در لیگ برتر فوتبال دستیاری کند و تنها در صورت فراهم شدن شرایط مورد نظر خودش به فعالیت در فوتبال باشگاهی کشور به‌عنوان سرمربی توجه خواهد کرد در غیر این صورت همچنان سرمربی امیدهای ایران باقی می‌ماند.
مهدوی‌کیا چندی قبل پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری را رد کرده بود و کلاً قصد مربیگری در فوتبال باشگاهی ایران را ندارد هر چند یحیی اصلاً او را به‌عنوان دستیار نخواسته است.
همچنین برخی گزینه‌های داخلی مثل مجتبی حسینی که خودش سرمربی پیکان است یا وحید رضایی که در لیگ یک سرمربیگری می‌کند هم در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شد که ایشان هم در لیست یحیی نبودند. از سوی دیگر و در بین گزینه‌های پرسپولیسی نام رضا جباری مربی فصل قبل جوانان پرسپولیس که در فضای مجازی همیشه از یحیی و کادرش حمایت کرده هم به‌عنوان گزینه جانشینی مطهری شنیده شد که جباری در واکنش به این شایعه گفت: «آرزوی هر پرسپولیسی است که در کادر فنی این تیم باشد و برای هر کسی افتخاری است. اجازه بدهید فعلاً در این مورد صحبتی نکنم، چون جوی را که ایجاد می‌شود، نمی‌پسندم.»
دیروز گفته شد یحیی برای انتخاب دستیار از گزینه‌های داخلی عبور کرده و مطابق پیش‌بینی‌ها سراغ مربیان خارجی رفته است. ظاهراً یحیی روی دو گزینه نظر دارد که یکی از آنها اسپانیایی و دیگری پرتغالی است و در نهایت یکی از این دو به‌عنوان جانشین مطهری انتخاب خواهند شد.

 


Page Generated in 0.0040 sec