printlogo


کد خبر: 248913تاریخ: 1401/4/4 00:00
امروز نشست مطبوعاتی خداحافظی سیدجلال برگزار می‌شود؟
ورود رسمی شماره 4 به دنیای مربیگری

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جمعه هفته قبل در برنامه تلویزیونی ورزشگاه اعلام کرد از سیدجلال حسینی در کادر فنی فصل بعد سرخ‌ها استفاده خواهد شد تا مشخص شود کاپیتان پرافتخار سرخ‌ها از فوتبال خداحافظی می‌کند اما در پرسپولیس خواهد ماند. همان زمان شایعاتی درباره حضور سید به‌عنوان مربی – بازیکن در تیم فصل بعد شنیده شد که هیچ کس تأییدش نکرد. در عین حال محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نقش سیدجلال در تیم فصل آینده و پستی که او خواهد گرفت طی یک جلسه مطبوعاتی اعلام خواهد شد.
طی روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس سعی داشتند در این خصوص حرفی نزنند و خبری از مراسم احتمالی خداحافظی سیدجلال و جزئیات مربوط به این ماجرا اعلام نشد تا اینکه دیروز کمال کامیابی‌نیا با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به شکل غیرمستقیم این مسأله را باز کرد که خداحافظی جلال نزدیک است و او در پرسپولیس به‌عنوان بازیکن به پایان خط رسیده.
دیروز برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس از مراسم خداحافظی سیدجلال حسینی خبر دادند که احتمالاً امروز برگزار می‌شود. گفته شده امروز در یک کنفرانس خبری از سیدجلال حسینی تقدیر می‌شود که ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس طی دو روز گذشته در تدارک برگزاری‌اش بوده‌اند. البته شاید بهتر باشد برای این منظور و قدردانی از کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که به مربیگری روی آورده، در استادیوم آزادی و در حضور هواداران و بزرگان پرسپولیس مراسم ویژه و باشکوهی برگزار شود اما به هر حال باید دید باشگاه برای حسینی چه خواهد کرد.
به هر حال آنهایی که سیدجلال را دوست دارند و جدایی‌اش از پرسپولیس را طاقت نمی‌آورند، می‌گویند این خودش غنیمت است و همین که کاپیتان در کنار پرسپولیس خواهد ماند کفایت خواهد کرد چرا که او با کاریزما و جنمی که دارد، می‌تواند همچنان به تیم محبوبش کمک کند؛ این بار در مسئولیتی متفاوت و در عین حال تأثیرگذار. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس ایده‌های جالبی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تقدیر از سیدجلال طراحی کرده و مدنظر دارد که باید دید در اجرا چگونه خواهد بود. البته تا عصر دیروز همچنان این موضوع که بالاخره امروز کنفرانس خبری برگزار خواهد شد یا نه قطعی نشده و برخی مسائل مرتبط با آن باید حل و فصل می‌شد. به همین خاطر نه به اصحاب رسانه چیزی اعلام شد نه مسئولان باشگاه درباره این جلسه خبری می‌دادند.

 


Page Generated in 0.0048 sec