printlogo


کد خبر: 248905تاریخ: 1401/4/4 00:00
خبر



انکونکو قراردادش را تمدید کرد
باشگاه‌های اروپایی به‌دنبال جذب کریستوفر انکونکو بوده‌اند، اما این بازیکن قراردادش را با آربی لایپزیگ تا سال 2026 تمدید کرده است. این مهاجم فرانسوی که منچستر یونایتد و چلسی او را زیر نظر داشتند، در 50 بازی در فصل گذشته 35 گل زد و 19 پاس گل داد. باشگاه‌های زیادی این بازیکن 24ساله را می‌خواستند، بویژه در لیگ برتر. اما تصمیم او این بوده که در لایپزیگ بماند.
 
مصدومیت عجیب پاکتا به‌دلیل بادبادک!
لوکاس پاکتا، ستاره لیون دچار مصدومیت عجیبی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. این بازیکن برزیلی یک بادبادک به هوا فرستاده بود که انگشت شست‌اش دچار مشکل شد که نیاز به جراحی پیدا کرد. این بازیکن 24ساله در یک استوری اینستاگرام نوشته است: «به یاد داشته باشید که بازی‌های کودکانه هم تبعات خود را دارند. امروز یک بادبادک هوا کردم و انگشتم را بریدم. همه چیز خوب است، اما برای اینکه در آینده مشکلی از نظر حرکت انگشت نداشته باشم، یک عمل جراحی مختصر انجام می‌دهم.»

دو پیشنهاد برای اریکسن
کریستین اریکسن آماده است که از بین منچستریونایتد و برنتفورد، یک باشگاه را برای فصل بعد انتخاب کند. این بازیساز دانمارکی پیشنهادهای بسیار خوبی از هر دو باشگاه دریافت کرده است. او نیم‌فصل دوم 22-2021 را در غرب لندن گذراند و پیش از آن در مراحل بهبودی پس از حمله قلبی قرار داشت. این بازیکن را یونایتد مدتی است که دنبال می‌کند و برنتفورد هم به‌دنبال نگه داشتن او است.
 
پیشنهاد یونایتد برای دی‌یونگ رد شد
منچستریونایتد پیشنهادی به ارزش 65 میلیون یورو برای فرنکی دی‌یونگ به بارسلونا داده است، اما این باشگاه کاتالان آن را رد کرده است. پیشنهاد اول یونایتد هم از سوی بارسا رد شده بود.
بارسلونا دست‌کم 75 میلیون یورو نقد برای فروش این هافبک هلندی می‌خواهد. به نظر می‌رسد که یونایتد با پیشنهاد جدیدی به میز مذاکره بازخواهد گشت.
 
مالاسیا به لیون می‌رود یا منچستر؟
لیون پیشنهادی معادل 12 میلیون پوند برای خرید تیرل مالاسیا از فاینورد ارائه کرده است. منچستریونایتد و نیوکاسل هم این ملی‌پوش هلندی را می‌خواهند، اما این باشگاه فرانسوی وارد عمل شده و امیدوار است که بتواند او را جذب کند. یونایتد تابستان ناامیدکننده‌ای را در زمینه نقل و انتقالات می‌گذراند.

تاتنهام به‌دنبال ریچارلیسون
انتظار می‌رود تاتنهام یک پیشنهاد رسمی برای ریچارلیسون در روزهای آینده ارائه کند. این باشگاه شمال لندن امیدوار است که با ایجنت‌های این مهاجم دیدار کند تا با این بازیکن 25ساله به توافق برسند. مدتی است که خبر جدایی ریچارلیسون از اورتون به گوش می‌رسد. او چهار سال را در این باشگاه گذرانده و حالا منچستر یونایتد، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم به‌دنبال جذبش هستند. اورتون قیمتی برای این بازیکن مشخص نکرده است، اما آنها خبر دارند که او می‌خواهد راهی باشگاه بزرگتری شود.
 
تعداد بازیکنان تیم‌های جام جهانی بیشتر شد
فیفا تصمیم گرفته به تیم‌های حاضر در جام جهانی اجازه دهد که 26 بازیکن را برای این مسابقات در اختیار داشته باشند. پیش از این، مربیان می‌توانستند لیستی از 23 بازیکن را با خود به جام بیاورند. البته در روز مسابقه، تنها 26 نفر اجازه نشستن روی نیمکت را دارند؛ 15 بازیکن ذخیره و 11 نفر از اعضای کادر تیم، که یکی از آنها باید پزشک تیم باشد. فیفا اعلام کرده که دلیل این کار این است که جام جهانی قطر در زمانی غیرمعمول و در زمستان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از 21 نوامبر آغاز خواهد شد. شیوع ویروس کرونا هم در این تصمیم نقش داشته است. همچنین تعداد بازیکنان لیست اولیه هم از 35 به 55 نفر افزایش یافته است.
 


Page Generated in 0.0041 sec