printlogo


کد خبر: 248900تاریخ: 1401/4/4 00:00
یک هفته مانده به پایان قرارداد با بارسلونا
دمبله بر سر چهارراه تصمیم‌گیری

قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا ظرف یک هفته به پایان می‌رسد اما هنوز آینده او روی هوا است در حالی که چند تیم او را می‌خواهند. باشگاه کاتالان به او پیشنهاد کرده قراردادش را تمدید کند اما او هنوز پاسخ نداده. سه باشگاه هم به جذب او علاقه دارند و امیدوارند به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمتش بگیرند. این سه باشگاه، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و بایرن‌مونیخ هستند.
 
تمدید قرارداد
وضعیت بارسلونا دشوار است. دمبله می‌خواهد در ترکیب آبی اناری‌ها بماند و ژاوی هرناندس از هیأت مدیره خواسته برای حفظ او تلاش کنند. اما باشگاه نسبت به آخرین پیشنهادی که برای تمدید قرارداد ارائه کرده، هیچ حرکتی انجام نداده است. چیزی تغییر نکرده و بارسلونا منتظر نهایی شدن قراردادهای تجاری در حال انجامش است. اگر بارسلونا پول لازم را به دست آورد می‌تواند بازیکن فرانسوی را برای ماندن متقاعد کند.
 
عامل توخل
توماس توخل و دمبله در بوروسیادورتموند با هم کار کردند و مربی آلمانی می‌خواهد دوباره با بازیکن فرانسوی همکاری کند؛ این بار در چلسی که اگر قصد جدایی از بارسلونا را داشته باشد، محتمل‌ترین مقصد برای دمبله است.
 
ارتباط فرانسوی
اگرچه تصور می‌شود آمدن لوییس کامپوس به‌عنوان مشاور پاری‌سن‌ژرمن به معنای منتفی شدن تلاش برای جذب دمبله است اما باشگاه فرانسوی با ایجنت‌های او در ارتباط است. تصمیم کیلیان امباپه برای ماندن مانعی برای این انتقال ایجاد نمی‌کند چون آنخل دی‌ماریا از تیم جدا می‌شود و فضای لازم برای اینکه یک مهاجم دیگر به تیم اضافه شود، به وجود آمده است.
اگرچه در روزهای اخیر علاقه بایرن‌مونیخ به جذب دمبله کمتر شده اما این بازیکن همچنان در فهرست مورد علاقه‌های قهرمان بوندس‌لیگا قرار دارد.

ZOOM
سرمربی بارسا تنها حامی این روزهای بازیکن فرانسوی در باشگاه کاتالان به حساب می آید. مسئولان باشگاه از رفتارهای او و نوع واکنش او به درخواست تمدید قرارداد عصبانی هستند. اعضای هیات مدیره به اصرار ژاوی همچنان به مذاکره با این بازیکن و نمایندگانش ادامه می دهند و اگر درخواست ژاوی در میان نبود در همان ابتدای فصل نقل و انتقالات با این بازیکن خداحافظی می کردند.


Page Generated in 0.0049 sec