printlogo


کد خبر: 248899تاریخ: 1401/4/4 00:00
خشم ستاره پرتغالی از منچستر یونایتد
رونالدو در آستانه فروپاشی عصبی!

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستر یونایتد در آستانه فروپاشی عصبی قرار گرفته، چرا که این باشگاه در نقل و انتقالات ضعیف کار کرده است.
اریک تن‌هاخ حالا مربی منچستریونایتد است و این باشگاه نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی در تابستان دارد. اما تمام تمرکز آنها روی فرنکی دی‌یونگ، ستاره بارسلونا بوده و هر چند دو هفته از آغاز انتقالات گذشته، این بازیکن هنوز به یونایتد نرفته است.
رونالدو در نتیجه بسیار عصبانی است که باشگاهش نتوانسته فعالیت خاصی در بازار داشته باشد. به نوشته رکورد پرتغال، تن‌هاخ و رونالدو با هم بر سر سیستم تهاجمی یونایتد برای فصل بعد صحبت کرده‌اند. اما این مهاجم حال و روز خوشی ندارد و ممکن است درباره ماندنش در یونایتد تصمیم دیگری بگیرد و راهی باشگاه دیگری شود.
یونایتد باید در پیش‌فصل اوضاع مثبتی داشته باشد و تیم تن‌هاخ در 12 جولای در تایلند مقابل لیورپول قرار می‌گیرد و پیش‌فصل به این ترتیب برای آنها آغاز می‌شود.
انتظار می‌رفت که یونایتد بیشترین انتقالات را در تابستان داشته باشد، اما این من‌سیتی و لیورپول بوده‌اند که دو ستاره بازار، یعنی ارلینگ هالند و داروین نونیز را خریداری کرده‌اند.
تاتنهام هم ایو بیسوما، فریزر فارستر و ایوان پریشیچ را جذب کرده است. آرسنال هم فابیو ویه‌را از پورتو خریده است.
چلسی هنوز خرید بزرگی نداشته، که البته به‌دلیل این است که این باشگاه تازه به مالکان جدیدش فروخته شده است. اما به نظر می‌رسد که این باشگاه هم رحیم استرلینگ را برای جانشینی روملو لوکاکو خواهد خرید.
این در حالی است که حتی برخی بر این باورند که انتقال دی‌یونگ به یونایتد انجام نخواهد شد. رونالدو انتظار داشت که یک مهاجم به یونایتد اضافه شود، اما اکنون تنها صحبت از حضور آنتونی است و به نظر می‌رسد که یونایتد نتواند بازیکنی جذب کند که تا حدی بار گل‌زنی را از روی دوش رونالدو بردارد.

 


Page Generated in 0.0049 sec