printlogo


کد خبر: 248897تاریخ: 1401/4/4 00:00
خبر



پایان قرنطینه حسین رضازاده در کره جنوبی

با پایان دوران قرنطینه سه عضو کاروان پاراوزنه‌برداری ایران در کره جنوبی، آنها در صحت کامل به ایران بازمی‌گردند.
رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا اقیانوسیه روزهای 25 تا 30 خرداد ماه به میزبانی شهر پیونگ تائک در کره جنوبی برگزار شد و ملی‌پوشان ایران موفق به کسب 24 مدال رنگارنگ در این رویداد شدند.
اعضای کاروان ایران روز 31 خرداد به ایران بازگشتند و این در حالی بود که سه عضو کاروان در بین کاروان ایران حضور نداشتند. حسین رضازاده رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری، علی سیفی ملی‌پوش دسته 65 کیلوگرم و احمد ملاحسینی یکی از مربیان تیم ملی، نفراتی بودند که به‌دلیل مثبت شدن تست کرونا، در قرنطینه کره‌ای‌ها ماندند و نتوانستند به ایران بازگردند. طبق قوانین، افراد کرونایی باید 7 روز در قرنطینه بمانند و پس از آن بیرون بروند. این یک هفته قرنطینه برای سه عضو کاروان اعزامی تمام شده و آنها قرار است طی یکی دو روز آینده به کشور برگردند. رضازاده، ملاحسینی و سیفی در حالی این شرایط قرنطینه را پشت سر گذاشتند که علائمی از بیماری نداشتند، با وجود این باید طبق قوانین این دوره را طی می‌کردند.

عصر امروز برگزار می‌شود
جلسه ویژه وزنه‌برداران معترض با انوشیروانی

اردونشینان معترضی که چندی پیش به خاطر وضعیت بد اردو، کمپ تمرینی تیم ملی را ترک کرده بودند، قرار است عصر امروز (شنبه 4 تیر) با سجاد انوشیروانی جلسه داشته باشند.
پیش از تغییر ریاست فدراسیون وزنه‌برداری، اعضای تیم ملی در اعتراض به شرایط نامناسب اردو محل تمرینات را ترک کردند. در پی این اتفاق، علی مرادی به جای بهبود وضعیت و ایجاد شرایط مناسب برای بازگرداندن ملی‌پوشان، اقدام به برکناری محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی کرد که در این مقطع از شاگردانش حمایت کرده بود. مرادی همچنین حکم سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را برای سعید علی‌حسینی صادر کرد که این اقدام نیز منجر به بازگرداندن ملی‌پوشان نشد و در ادامه رأی ابطال انتخابات سال 98 به رئیس فدراسیون ابلاغ شد. وزارت ورزش سجاد انوشیروانی را به‌عنوان سرپرست انتخاب کرد و مراسم تودیع و معارفه نیز طی روزهای گذشته به انجام رسید. به نظر می‌رسد بعد از این جلسه احتمالاً زمینه بازگشت اردونشینان به تمرینات مهیا شود. البته بعید است ملی‌پوشان تن به تمرین با هدایت فنی سعید علی‌حسینی به‌عنوان سرمربی بدهند.


 


Page Generated in 0.0054 sec