printlogo


کد خبر: 248886تاریخ: 1401/4/4 00:00
معرفی نخستین نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال
نبی آستین‌ها را بالا زد

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال ایران در حال ۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که نخستین کاندیدای شرکت کننده در این انتخابات مشخص شد و او کسی جز مهدی نبی، دبیرکل سابق این فدراسیون نیست.
مهدی نبی، دبیرکل پیشین فدراسیون دیروز(جمعه) در برنامه ورزشگاه اعلام کرد در این انتخابات شرکت خواهد کرد.
او گفت: «در انتخابات فدراسیون که شهریور‌ماه برگزار می‌شود، رئیس بعدی فدراسیون تنها 2 و نیم سال می‌تواند انجام وظیفه کند. در این 2 و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند. با این وضعیت افرادی که در فوتبال صاحب تجربه هستند و در مدیریت کلان فوتبال هم حضور داشته‌اند باید کمک کنند. همه می‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند و اعضای مجمع باید رأی بدهند.»
هنوز زمان ثبت‌نام کاندیداها از سوی کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص نشده است و طبیعی است که هنوز هیچ ثبت‌نامی به طور رسمی انجام نشده است اما نبی که در هفته‌های اخیر، زمزمه‌‎هایی درباره تمایلش برای نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد، در برنامه تلویزیونی این تصمیم خود را به طور رسمی اعلام کرد. حالا او تاکنون مقابل میرشاد ماجدی که احتمال نامزدی‌اش زیاد است، دو قطب انتخابات را تشکیل می‌دهند. البته که این انتخابات به احتمال زیاد در آخرین روزهای مهلت ثبت‌نامش غافلگیری‌هایی را برای اهالی فوتبال خواهد داشت.


Page Generated in 0.0057 sec