printlogo


کد خبر: 248884تاریخ: 1401/4/4 00:00
بازتاب از ساعت 13 الی 16


شماره تماس
02184711175

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

خیلی خوشحالم از اینکه تیم استقلال بالاخره توانست مربی خودش را انتخاب کند. امیدوارم این مربی خوب و با رزومه موفقیت‌‌آمیزش بتواند تیم استقلال را که بازیکنان معمولی در اختیار دارد به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برساند.
اشکان فرهادی از تهران
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس چه خبر از جذب مهاجم تمام عیار گلزن؟! به نظرم تا امروز بازیکنان خوبی در پست‌هایی که پرسپولیس نیاز به تقویت داشته جذب شده‌اند، اما اگر در جذب مهاجم باکیفیت و گلزن داخلی و خارجی تصمیم درستی گرفته نشود، هر آنچه تا اینجا رشته شده قطعاً پنبه خواهد شد. عملکرد ضعیف خط حمله، سایر بخش‌ها و نقاط قویتر تیم را هم تحت‌الشعاع و فشار قرار می‌دهد.
کمال سرماجی از خراسان رضوی
 
استقلالی هستم. به نظرم ما قرار نیست زیاد خرید کنیم. در قدم اول مهمتر از همه این است که اسکلت تیم پارسال را هر طور که شده باید حفظ کنیم حتی دریغ از اینکه یک نفر جدا شود. در قدم بعدی بد نیست که سه بازیکن تاپ را جذب کنیم.
رضا برهانی مجد از تهران
 
مدیران قبلی باشگاه استقلال بزرگترین ضربه را به تیم وارد کردند! همیشه قبل از انتخاب سرمربی می‌گفتند ما داریم جداگانه‌ به‌صورت سری کار نقل و انتقال یک مربی خوب را انجام می‌دهیم. در مورد جذب امید ابراهیمی، علی کریمی، نادری، کاوه رضایی، عزت‌اللهی‌ و... هم می‌گفتند ما شرایط هر کدام از این بازیکنان را می‌دانیم و همه آنها را جذب می‌کنیم و تا سال‌ها با آنها قرارداد می‌بندیم.
نعیم گوهری از تهران
 
امسال هر اتفاقی که در تیم استقلال بیفتد مقصر اصلی به تنهایی آجورلو و اعضای کادرفنی نیستند! بلکه مقصر اصلی بعضی پیشکسوتان تیم استقلال هستند که الکی خودشان را حامی تیم می‌دانند! خود تماشاگران تیم استقلال می‌دانند که منظور من چه کسانی هستند!
سیامک بهرامی از ورامین


Page Generated in 0.0054 sec