printlogo


کد خبر: 248878تاریخ: 1401/4/4 00:00
در جام‌حذفی، مدعیان لیگ برتر و لیگ یک را شکست دادیم
اسلامی: سخت‌ترین بازی ما مقابل استقلال بود

اکبر منتشلو   

 
 
 
 
نساجی مازندران اگر چه جایگاهی بهتر از دوازدهمی در پایان لیگ بیست و یکم به دست نیاورد اما توانست فصل خوبی را پشت سر بگذارد و همه چیز برای این تیم به خوبی پیش رفت. کریم اسلامی بازیکن مؤثر نساجی در طول فصل گذشته رقابت‌ها بود، او توانست برای تیمش نمایش خوبی داشته باشد و محبوب هواداران نساجی شود. اسلامی معتقد است که تیمش روزهای سختی را سپری کرده، اما حمایت‌های مسئولین تیم و هواداران، باعث شد نساجی بتواند روزهای خوبی را سپری کند. هرچند این بازیکن، پیشنهادهایی برای فصل آینده دارد، اما به نظر می‌رسد دلش با نساجی است و با این تیم خواهد ماند.
 
از لیگ بیست و یکم شروع کنیم، چطور بود و چطور گذشت؟
 
خدا را شکر، فصل بسیار خوبی برای نساجی بود و روزهای خوبی را با این تیم و بازیکنانش سپری کردم. امیدوارم فصل آینده، نساجی بتواند بیشتر مزد زحماتش را بگیرد و روزهای بهتری هم داشته باشد.
به نظر می‌رسید نساجی می‌توانست جایگاه بهتری از دوازدهمی کسب کند، اما اینطور نشد.
کاملاً درست است. با نمایشی که تیم ما داشت، قطعاً می‌توانستیم جایگاه بهتری را کسب کنیم، اما توان تیم‌هایی مثل نساجی محدود است و واقعاً امکان موفقیت صد درصدی در چند عرصه را ندارد. با وجود اینکه تیم ما همه جوره از طرف مدیریت باشگاه و هواداران حمایت می‌شد، اما به هر حال تیم‌هایی مثل نساجی ظرفیت و پتانسیل محدودی دارند که قادر نیستند، بیشتر از آن هزینه کنند.
 
یعنی بیشتر تمرکزتان را روی جام حذفی گذاشتید؟
 
بله، ما قبل از شروع بازی‌های جام حذفی نتایج خیلی خوبی گرفتیم. اما بعد از شروع این رقابت‌ها، بیشتر تمرکزمان روی جام حذفی بود و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.
در خصوص جام حذفی صحبت خواهیم کرد، اما نساجی در طول فصل روند نسبتاً یکنواختی را گذراند، شما در نیم فصل او 16 امتیاز و در نیم فصل دوم هم 17 امتیاز کسب کردید، در این باره چه نظری داری؟
این نشان دهنده پختگی و تجربه تیم ما است. ما می‌توانستیم در نیم فصل دوم به مراتب نتایج بهتری کسب کنیم، اما همان‌طور که گفتم برنامه‌ریزی‌های‌مان به سمت جام حذفی رفت، هر چند نیم نگاهی هم به لیگ برتر داشتیم تا شرایط در آن برای‌مان سخت نشود.
 
از نظر تعداد بازی و مؤثر بودن، جزو اولین‌های تیم هستی، از عملکرد خودت راضی بودی؟
 
به نظرم عملکرد خوبی داشتم و در لیگ برتر توانستم 7 گل بزنم و یک پاس گل بدهم و باید بگویم که این عملکرد حاصل تلاش تمام تیم بود، به طور حتم بازیکنان هم‌تیمی‌ام خوب بودند که من توانستم گل بزنم. همه در موفقیت تیم سهیم بودیم، از علیرضا حقیقی گرفته تا اکبر صادقی و مسعود شجاعی و... که همگی از بهترین بازیکنان لیگ بوده و هستند اما مؤثر بودند و امیدوارم فرصت دوباره‌ای برای بازی در کنار آنها داشته باشم.
امسال هم که تیم شما میزبانی نداشت و به قول یکی از دوستان، مارکوپولو لیگ بیست و یکم بودید.
واقعاً خیلی سخت بود، ما امسال اصلاً میزبانی نکردیم و هر دفعه در یک شهری بازی کردیم. هر هفته در یک زمین بازی می‌کردیم و در حقیقت همیشه میهمان بودیم. سخت‌تر اینکه ما حمایت هواداران‌مان را هم نداشتیم. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که در سال‌های آینده نساجی بتواند در خانه خود و در کنار هوادارانش هم به میدان برود.
 
به جام حذفی بپردازیم، چه اتفاقی افتاد که در کنار خیلی از مدعیان توانستید به این جام برسید؟
 
با برنامه‌ریزی که کادر فنی و مجموعه مسئولان باشگاه داشتند، تصمیم گرفته شده در این رقابت‌ها هم جدی حضور داشته باشیم که خوشبختانه با بازی‌های خوبی که انجام دادیم، توانستیم به این موفقیت بزرگ برای نساجی برسیم. بعد از 65 سال نساجی و مازندران به قهرمانی رسیدند و این خیلی خوشحال کننده بود و قبل از هر کسی باید این قهرمانی را به هواداران نساجی تبریک گفت. بازی بسیار سختی در این دوره از رقابت‌ها داشتیم، اما نشان دادیم که تیم منسجم و یکدستی هستیم و با هماهنگی خوبی که بین اعضای تیم بود، توانستیم به این موفقیت برسیم. مدعیان لیگ برتر و لیگ یک را شکست دادیم تا به این قهرمانی رسیدیم. آرمان‌گهر و مس کرمان از مدعیان لیگ یک فوتبال بودند و از این طرف در لیگ برتر هم تیم‌های مثل گل‌گهر سیرجان، استقلال و آلومینیوم اراک را شکست دادیم. با وجود اینکه مس کرمان، در لیگ دسته اول مدعی بود و صعود کرد، همه فکر می‌کردند در جام حذفی جدی نخواهد بود، اما یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان بود و مس با ترکیب اصلی و با هدف برد مقابل ما به میدان آمده بود. در این رقابت‌ها در دو بازی متوالی 120 دقیقه بازی کردیم و نشان دادیم که تیم ما پتانسیل بالایی دارد. خدا را شکر که توانستیم این قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.
 
با این اوصاف یکی از نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا خواهید بود، درست است؟
 
به امید خدا، هر چند سال آینده لیگ قهرمانان نیست و فدراسیون برای دو سال آینده باید تصمیم بگیرد. شنیدم که برای فصل آینده لیگ قهرمانان، قرار است قهرمانان دو فصل لیگ برتر و جام حذفی حضور داشته باشند. یعنی چهار تیم و چهار سهمیه.
 
سخت‌ترین بازی‌ای که فصل گذشته داشتیم، کدام بازی بود؟
 
ما در لیگ برتر بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر بازی‌ای را هم باختیم، خیلی بد نبودیم و خیلی هم اذیت نشدیم. اما بازی ما مقابل استقلال و آلومینیوم اراک بازی‌های خیلی سختی بودند که خوشبختانه هر دو را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
 
با عملکردی که در فصل گذشته داشتی، خبر داریم که تیم‌هایی خواهان جذب تو هستند، در نساجی می‌مانی؟
 
واقعیت این است که خیلی دوست دارم دوباره در نساجی کار کنم، تیم شهرم است و روزهای خوبی را با این تیم داشتم، ولی هنوز از باشگاه کسی با من تماس نگرفته است، به احتمال زیاد مسئولان تیم به دنبال جذب بازیکنان جوانتر هستند و چون مطمئن هستند ما کنار تیم هستیم، هنوز نوبت به ما نرسیده است!(باخنده)، در هر صورت امیدوارم بتوانم دوباره برای هواداران خوب نساجی به میدان بروم.
حرف پایانی؟
می‌خواهم از مهندس حدادیان تشکر کنم که واقعاً همه جوره هوای تیم را داشت و از طرف دیگر باید به آقای ساکت الهامی دست مریزاد گفت که دو سال خیلی خوب را برای نساجی رقم زد و واقعاً خیلی زحمت کشید و البته فراموش نکنیم که حمایت همه جانبه هواداران باعث موفقیت تیم شد و از آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.
 

Page Generated in 0.0050 sec