printlogo


کد خبر: 248874تاریخ: 1401/4/4 00:00
نقل و انتقالات لیگ برتر
سبد خرید تیم‌ها

فولاد خوزستان روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. تنها سعید آقایی از پرسپولیس و مجید علیاری از مس رفسنجان را به خدمت گرفتند، با وحید حیدریه تمدید و با مربی اسپانیایی هم فسخ کردند.
ساکت الهامی سرمربی فصل قبل نساجی با هوادار به توافق رسید.
حامد لک به مس رفسنجان رفت.
علی شجاعی به نساجی رفت و طی امروز و فردا قرارداد علی امامی‌فر به عنوان دستیار مطهری امضا می‌شود. حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی قراردادش را به مدت دو سال تمدید کرد.
احسان قهاری مدافع راست نساجی و محصول آکادمی باشگاه به مدت دو فصل دیگر قرارداد خود را با تیم نساجی تمدید کرد.
آلومینیوم اراک هم بعد از اضافه کردن حنیف عمران‌زاده به کادر فنی‌اش با محمود قائد رحمتی هافبک و همچنین وحید محمدزاده مدافع فصل گذشته‌شان به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند. امین جهان کهن هم دیگر خرید این تیم بود.
اما سرانجام مسئولان باشگاه سپاهان با مورایس سرمربی پرتغالی سابق الهلال به عنوان سرمربی به توافق رسیدند. او همچنین دستیار ژوزه مورینیو در تیم‌های اینتر میلان، چلسی و رئال مادرید بوده است. پس از جدایی محرم نویدکیا، ستارگان چند فصل اخیر این باشگاه یا جدا شدند یا در آستانه جدایی هستند تا این تیم از ستاره خالی شود.‌ سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان سپاهان در چند فصل گذشته بودند که از جمع طلایی‌پوشان جدا شدند و جای خالی بزرگی را در این تیم ایجاد کردند. همچنین میلاد جهانی به صورت قرضی از سپاهان جدا شده و محمد ‌نژاد‌مهدی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.
در حالی که پیش از این عنوان شده بود هدایت تیم فجرسپاسی برای فصل آینده به داود سیدعباسی سپرده شده اما روز پنجشنبه آنها با مهدی رجب‌زاده به توافق نهایی رسیدند.
آرمان اکوان مدافع 28 ساله تیم آرمان‌گهر، مدافع وسطی است که پس از مذاکره با ذوبی‌ها توسط این تیم جذب شده و فصل آینده پیراهن سبزپوشان اصفهانی را بر تن خواهد کرد. ذوب‌آهن پیش از این با شهرام سالاری قرارداد امضا کرد و در ادامه خرید بازیکنان لیگ برتری را در دستور کار خواهد داشت. سیدمحمد قریشی مدافع سبزپوشان هم در این تیم ماند.
 

Page Generated in 0.0049 sec