printlogo


کد خبر: 248820تاریخ: 1401/4/2 00:00
بازتاب


از ساعت 13 الی 16
شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

سعید صادقی بازیکن خوب و تکنیکی است اما نمی‌تواند در پرسپولیس جا بیفتد! مگر اینکه یحیی برنامه جدیدی طراحی کند.
اشکان قاسمی از تهران
 
چرا مسئولان ورزش یا وزارت ورزش و جوانان به عملکرد تیم ملی والیبال توجه نمی‌کند!؟
محمد عسگری از ارومیه
 
به احتمال زیاد تیم سپاهان و استقلال فصل جدید را با مربیان خارجی شروع می‌کنند! امیدوارم تیم سپاهان هم همانند تیم استقلال موفق شود مربی خارجی کار بلدی را دعوت کند تا بعد از سال‌ها ناکامی بالاخره در فصل جدید قهرمان شود.
حمیدرضا صادقی از اصفهان
چرا بعضی‌ها الکی شایعه می‌کنند که کاوه رضایی و محمد نادری قصد داشته‌اند به تیم استقلال ملحق شوند اما همین‌که خبر جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال منتشر می‌شود این دو بازیکن هم از پیوستن به تیم استقلال منصرف می‌شوند. با این شایعه پراکنی‌ها فوتبال کشور به جایی نمی‌رسد.
خلیل ببری از تهران
خدا را صد هزار مرتبه شکر که بالاخره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچگونه قراردادی با عرفان باقری منعقد نشده است و امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به ارائه فسخ دو طرفه از سوی ایشان کرده و خبرهایی که در این خصوص منتشر می‌شود، صحت ندارد. چون اگر قرارداد با این بازیکن بسته می‌شد، مشکلی دیگر به مشکلات تیم اضافه می‌شد.
مرادی از کرج
 
از شنیدن این گفته اسکوچیچ: «وقتی سرمربی صنعت نفت بودم پنج، شش باشگاه با من تماس می‌گرفتند اما قصد نداشتم آبادان را ترک کنم؛ این باشگاه‌ها شامل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن بودند»، بسیار تعجب کردم و فقط منتظر بودم اسم همه تیم‌های لیگ را نیز مطرح می‌کردند.
مختار فتاحی از اندیمشک
 
طرفدار تیم پرسپولیس هستم و بارها و بارها می‌گویم فصلی که گذشت با اینکه در حق این تیم از لحاظ داوری ظلم شد ولی شایسته قهرمانی بود و این یکی از بزرگترین بدشانسی‌های تیم پرسپولیس بود که قهرمان فصل نشد.
محمد صحرایی از تهران


Page Generated in 0.0053 sec