printlogo


کد خبر: 248777تاریخ: 1401/4/1 00:00
برای شرکت در تورنمنت ترکیه
ترکیب تیم ملی والیبال نشسته معرفی شد

تیم ملی والیبال نشسته مردان برای برگزاری اردوی مشترک و شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه، ۸ تیرعازم ترکیه می‌شود. مردان والیبال نشسته ایران خود را آماده حضور در مسابقات جهانی بوسنی می‌کنند که برای حضور در این رقابت‌ها، حضور در تورنمنت ترکیه در برنامه ملی‌پوشان قرار گرفته است.
صادق بیگدلی، داود علیپوریان، حمیدرضا عباسی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهدی بابادی، میثم علیپور، مسعود امامی و جمال نظری به‌عنوان نفرات اعزامی به ترکیه انتخاب شده‌اند که در تورنمنت چهارجانبه با عراق، مصر و ترکیه رقابت می‌کنند.
تیم ملی والیبال نشسته هشتم تیر عازم ترکیه می‌شود که جواد میربلوچ و علی‌رضا قلی‌زاده نیز به‌عنوان داور در این تورنمنت حضور دارند. همچنین علاوه بر برگزاری یک اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی در ترکیه، یک دوره کلاس مربیگری نیز توسط هادی رضایی برای مربیان ترکیه برگزار می‌شود.
 به گفته مسئولان تیم ملی والیبال نشسته، برای تعیین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بوسنی که در آبان ماه برگزار می‌شود، چهار مرحله اردو تا زمان اعزام پیش‌بینی شده که در آخرین اردو لیست نهایی اعلام می‌شود.
 


Page Generated in 0.0060 sec