printlogo


کد خبر: 248775تاریخ: 1401/4/1 00:00
توپ و تور



داورزنی به صوفیه رفت

 رئیس فدراسیون والیبال به صوفیه رفت تا در دو مسابقه حساس برابر امریکا و برزیل در هفته دوم لیگ‌ ملت‌ها کنار تیم ملی باشد. هفته دوم لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از دیروز (سه‌شنبه ۳۱ خردادماه) در دو کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز شده و تیم‌های بلغارستان، ایران، امریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها با هم بازی می‌کنند. در همین راستا، رئیس فدراسیون والیبال به منظور حمایت و همراهی تیم ملی ایران در دو مسابقه حساس مقابل تیم‌های امریکا و برزیل به کشور بلغارستان سفر کرد. محمدرضا داورزنی بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد. شاگردان بهروز عطایی روز پنجشنبه (دوم تیرماه) ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران مقابل تیم قدرتمند امریکا بازی می‌کنند و جمعه (سوم تیرماه) ساعت ۱۸ نیز برابر برزیل به میدان می‌روند.
داورزنی جمعه شب و پس از پایان دیدار تیم‌های ایران و برزیل، صوفیه را به مقصد مانیل برای حضور در نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا ترک می‌کند.

دعوت روسیه از تیم ملی والیبال ایران

فدراسیون والیبال روسیه از تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت دوستانه این کشور دعوت کرد.
فدراسیون جهانی والیبال پس از تحولات بین‌المللی جنگ روسیه با اوکراین، والیبال روسیه را از لیگ ملت‌ها و میزبانی قهرمانی مردان جهان حذف کرد. فدراسیون والیبال روسیه هم برای حفظ آمادگی تیم ملی این کشور تصمیم گرفت یک تورنمنت بین‌المللی با حضور شش تیم برگزار کند و از تیم ملی والیبال ایران نیز برای حضور در این مسابقات دعوت کرد. براساس برنامه اعلام شده فدراسیون والیبال روسیه این مسابقات ۲۱ تا ۲۵ سپتامبر (۳۰ شهریور تا سوم مهر) برگزار می‌شود. فدراسیون والیبال ایران پس از بررسی‌های برنامه تیم ملی توسط کادر فنی پاسخ روس‌ها را می‌دهد.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جهان
زور ایران به دانمارک نرسید

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدارش در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ یونان، مقابل دانمارک به میدان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود دانمارک به پایان یافت. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ و نیمه دوم نیز با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به سود دانمارک به پایان رسید. رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد آغاز شده و تا ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان ادامه دارد. ۱۶ تیم حاضر در چهار گروه چهار تیمی قرار دارند که در پایان مرحله گروهی، سه تیم برتر هر گروه به دور بعد راه می‌یابند. در دور اصلی ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی مسابقه می‌دهند.
حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق‌پور، بازیکنان اعزامی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران به این مسابقات هستند. آنتونیو‌گرا پی‌شه به‌عنوان سرمربی، سید حسن افتخاری، مربی، غلامحسین نکویی، سرپرست و رضا سرسنگی، تراپیست کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

 


Page Generated in 0.0058 sec