printlogo


کد خبر: 248719تاریخ: 1401/3/31 00:00
خبر


10 بوکسور به اردوی تیم ملی اضافه شدند

با برگزاری مسابقات انتخابی، ‌۱۰ بوکسور دیگر به اردوی تیم ملی اضافه شدند. مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان با حضور نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور نظر کادرفنی را جلب کردند، در ۱۳ وزن؛ ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳/۵، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ و ۹۲+ کیلوگرم به‌مدت دو روز برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، 10 بوکسور که عملکرد خوبی داشتند، به اردوی تیم ملی اضافه شدند. در برخی از این اوزان، دو نفر انتخاب شدند و این در حالی است که در بعضی از اوزان، هیچ ورزشکاری چشم مربیان تیم ملی را نگرفت. آرشام حسنی (وزن ۴۸- کیلوگرم)، مهدی پرویزی (وزن ۵۱- کیلوگرم)، بهمن ابراهیمی (وزن ۶۰- کیلوگرم)، حسین جدی و رامین بابالو (وزن ۶۷- کیلوگرم)، مهدی سرباز (وزن ۷۱- کیلوگرم)، سالار رادمرد و امیرحسین سمیعی (وزن ۷۵- کیلوگرم)، سیدحسین میراحمدی (وزن ۸۰- کیلوگرم) و امیرحسین حسینی (وزن ۹۲+ کیلوگرم)، بوکسورهایی هستند که به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده‌اند که از روز هفتم تیرماه در کنار ۱۳ بوکسور حاضر در اردو، تمرینات خود را آغاز می‌کنند. ۴۱ نفر جواز حضور در مسابقات انتخابی را داشتند که ۳۶ نفر از آنها در این مسابقات شرکت کردند؛ پوریا امیری و محمدحسین حقی نیز با مجوز فدراسیون پزشکی- ورزشی به‌دلیل مصدومیت در این انتخابی حضور نداشتند. همچنین با نظر کادرفنی نفرات زیر طی روزهای هفتم و هشتم تیرماه در اردوی تیم ملی در قالب رقابت انتخابی به مصاف یکدیگر می‌روند و بوکسورهای برتر به جمع ملی‌پوشان راه پیدا می‌کنند؛ رقابت اوزانی که در آن دو بوکسور حضور دارند روز هفتم تیرماه و مبارزات اوزانی که در آن بیش از دو بوکسور هستند، روز هفتم و هشتم تیرماه پیگیری می‌شود. هدایت ملی‌پوشان بوکس کشورمان برعهده علیرضا استکی به‌عنوان سرمربی است و همایون امیری، جاسم دلاوری، غلامرضا کریمی، دانیال تیماجی، شهرام فاتح، اصغر اشرفی و میلاد روحانی، مربیگری این نفرات را برعهده دارند.

رقابت‌های بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی  
ادامه چرخه در ایتالیا

تیم منتخب کشتی فرنگی در جام متئو پلیکونه ایتالیا شرکت می‌کند. رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام متئو پلیکونه ایتالیا که سومین مسابقه از 4 رقابت بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی محسوب می‌شود، در روزهای 1 تا 4 تیرماه در شهر رم برگزار می‌شود. محمد حسینوند در وزن55 کیلوگرم، محمدجواد رضایی و سجاد ایمن طلب در وزن67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن77 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن82 کیلوگرم، حسین نوری در وزن87  کیلوگرم و مهدی بالی در وزن97  کیلوگرم برای مسابقات ایتالیا انتخاب شده‌اند. طبق برنامه این رقابت‌ها، مسابقات اوزان 55، 60، 63، 67، 87، 97 و 130 کیلوگرم روز چهارشنبه و مسابقات اوزان 72، 82 و 87 کیلوگرم روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

تمجید کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران

کنفدراسیون هندبال آسیا پس از پایان مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان در یونان و کسب مدال برنز توسط ایران، در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ایران پرداخت.
در این گزارش آمده است:
«جمهوری اسلامی ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی نوجوانان IHF با نتیجه 2 بر صفر فرانسه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. این اولین مدالی است که یک کشور آسیایی در مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی نوجوانان (زیر 18 سال) IHF کسب کرده است.»
  شیخ احمد الفهد الاحمد الجابر الصباح (کویت) از طرف فدراسیون هندبال آسیا به همه بازیکنان و کادر مربیگری جمهوری اسلامی و فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران (IRIHF) این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.



 


Page Generated in 0.0061 sec