printlogo


کد خبر: 248602تاریخ: 1401/3/30 00:00
بازتاب
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

 استقلالی هستم و خیلی خوشحالم که از کشور قطر برای تیم استقلال اسپانسر مهیا شده است. البته این هم مثل توافق با مربی خارجی است که بعد چند مدت آن را از دست می‌دهند. با این همه اسپانسری که برای تیم استقلال ردیف شد ولی نتوانستند سیلوا را حفظ کنند. می‌گفتند که مبلغ قرارداد سیلوا بالا است. پس این همه اسپانسر هم برای تیم استقلال پیدا شود ولی تفکر درونی تیم شعور نداشته باشد فایده‌ای ندارد!
هاشم گوهری از اصفهان
 
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم‌ ملی ‌ایران با توجه به برنامه‌ریزی که برای تیم ملی کرده قرار است یکی دو روز آینده راهی کشورش شود و بعد از چند روز استراحت به ایران برگردد. نمی‌دانم در این روزهایی که تیم ملی نیاز به حمایت بیشتری دارد چرا کادرفنی به یاد مرخصی رفتن می‌افتند!؟
احسان مرادی از کرج
 
هر بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس ملحق شود؛ اول باید عشق به پرسپولیس درون قلبش باشد، اگر غیر از این باشد به درد پرسپولیس نمی‌خورد. به قول یکی از بزرگان تیم بازیکنی که تصمیم بگیرد به پرسپولیس ملحق شود علاوه بر داشتن عشق و علاقه به تیم باید چند میلیارد به تیم تخفیف بدهد چون همین که دارد به تیم ملحق می‌شود در فوتبال دنیا مشهور و مطرح می‌شود!
سیروس کرمی از تهران
 
سعید صادقی که می‌گویند در اصل طرفدار تیم استقلال است چطور می‌خواهد با تیم پرسپولیس قرارداد ببندد. صد سال سیاه هم نمی‌خواهیم با تیم استقلال ادامه بدهد. اینجور استقلالی‌ها بهتر است هر چه زودتر تیم را ترک کنند. استقلال منت نمی‌کشد. آن کسی که بین دو تیم مانده که با کدام تیم قرارداد ببندد بهتر است برای همیشه از تیم استقلال خداحافظی کند.
اصغر طاهری از رفسنجان
 
پرسپولیس از لحاظ ضعف بدنی بازیکنان، ضعف گلرها و طراحی تمرینات مشکل اساسی دارد. البته اکثر طرفداران تیم این استدلال را انکار نمی‌کنند، پس حالا که یکسری بازیکنان از تیم جدا شدند باید بهترین‌ها را جایگزین کنند. چون تکرار ناکامی فصل پیش، بیش از همه به ضرر خود گل‌محمدی است.
صادق کنجوری از تهران

Page Generated in 0.0076 sec