printlogo


کد خبر: 248601تاریخ: 1401/3/30 00:00
گل شماره 25 برای بازیکن تیم ملی
طیبی، ستاره دربی لیسبون

نخستین مسابقه فینال فصل 2022-2021 لیگ برتر فوتسال پرتغال برگزار شد که طی آن، بنفیکا مثل همیشه در حضور ثابت حسین طیبی مقابل اسپورتینگ لیسبون، قهرمان سال گذشته و نایب ‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
 تیم فوتسال اسپورتینگ که در سه مسابقه از چهار تقابل اخیرش با بنفیکا موفق به کسب پیروزی شده و یک شکست داشت، در نخستین بازی فینال لیگ برتر پرتغال و با وجود میزبانی در لیسبون، غافلگیر شد و در نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.
با شروع نیمه دوم، اسپورتینگ دو گل به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند، اما در دقیقه ۲۸ حسین طیبی که سابقه گلزنی به حریف فینالیست‌شان را در تقابل‌های گذشته دارد، بازهم درخشید و توانست روی یک پاس از اوت و شوت پای چپ سرضرب دروازه را باز کند تا بنفیکا با یک گل در این مسابقه پیش بیفتد. یاران طیبی در فاصله یک دقیقه به پایان وقت معمول گل چهارم و تساوی را دریافت کردند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در نیمه اول وقت‌های اضافه هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، اما در دقیقه ۴۷ اسپورتینگ توانست به یک گل دیگر دست پیدا کند و در نهایت یاران طیبی با نتیجه ۵ بر ۴ در نخستین بازی فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال مغلوب شوند. 
حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا در دیدار فینال مقابل اسپورتینگ لیسبون توانست گل شماره ۲۵ خود در این فصل را به ثمر برساند تا همچنان جزو برترین گلزنان به حساب بیاید

Page Generated in 0.0043 sec