printlogo


کد خبر: 248438تاریخ: 1401/3/26 00:00
حیف است رضاییان جدا شود
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس بیمه شد؛ فقط مانده جذب فوروارد

ناصرقراگزلو     

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در خصوص شرایط اخیر سرخپوشان تهرانی راضی به نظر می‌رسد. با او گپ و گفتی داشتیم که می‌خوانید:
  
شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
  بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌ شده‌اند و نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری، از باشگاه حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات دیدیم. ارزش این مسأله زمانی بیشتر می‌شود که می‌بینیم پرسپولیس در قیاس با سایر مدعیان قهرمانی، در جذب ستاره‌های مدنظرش موفق‌تر بود. نکته‌ای که به هواداران و پیشکسوتان آرامش خاصی می‌دهد.
بهترین خریدهای پرسپولیس کدام بازیکنان بودند؟
  بیرانوند، ‌پورعلی‌گنجی و اسماعیلی‌فر خریدهای خوبی هستند. البته بازیکنان دیگری هم در حال مذاکره با باشگاه هستند که مشخص است همگی آنها می‌توانند خریدهای مهم و تأثیرگذاری باشند. یحیی گل‌محمدی براساس نیازش بازیکن جذب کرده؛ مثلاً همین احمدی که بازیکن تیم امید و نفت مسجدسلیمان بود، نشان داده پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند در جناح چپ به پرسپولیس کمک کند.
این تیم در چه پست‌هایی با کمبود بازیکن مواجه است؟
  پرسپولیس با گرفتن بازیکنانی مانند سروش رفیعی و تمدید قرارداد میلاد سرلک، در وسط زمین تبدیل به تیم کاملی شده و کمربند خط میانی تیم هم محکم‌تر از قبل می‌شود اما جدا از این بازیکنان، ما در یک منطقه هم نیاز جدی به جذب بازیکن داریم.
در چه منطقه‌ای؟
 من معتقدم  پرسپولیس به دو مهاجم جدید نیاز دارد. اگر سجاد شهباز‌زاده جذب تیم شود، باز هم یک بازیکن دیگر می‌خواهیم.
بحث جدایی یا تمدید قرارداد رامین رضاییان هم مطرح است. شما چه نظری دارید؟
 رامین بازیکن خوبی است و حیف می‌شود اگر پرسپولیس چنین یاری را از دست بدهد. دانیال و رامین می‌توانند سمت راست پرسپولیس را بیمه کنند. ما باید در نقل و انتقالات سیاست خودمان را داشته باشیم و ضمن تقویت تیم، کاری نکنیم که سایر مدعیان قوی شوند. تا به حال تیم بیمه شده ولی نیاز به حفظ همه یاران تاثیرگذار فصل قبل و جذب بازیکنان جدید به خصوص در خط دروازه داریم.

Page Generated in 0.0055 sec