printlogo


کد خبر: 248433تاریخ: 1401/3/26 00:00
سرلک پس از قطعی شدن قرارداد:
قابل پیش‌بینی بود با پرسپولیس تمدید کنم

پرسپولیس برای بازیکنی مثل میلاد سرلک، یک بهشت واقعی بود. فرصتی که هرگز از دست نداد. او در پرسپولیس به آرزوهایش رسید و توانست فیکس تیم ملی شود آن هم به فاصله بسیار کوتاه تا جام جهانی. حالا جامعه فوتبال، میلاد را بازیکنی بااستعداد می‌شناسد که روزهای مهمی در پیش دارد. سرلک پس از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: «خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. قبل از همه چیز باید بگویم که قابل پیش‌بینی بود تمدید کنم چون صحبت‌ها انجام شده بود. فقط قراردادم نهایی شد و از این بابت بسیار خوشحالم. شایعاتی هم بود که پیشنهاداتی دارم اما هیچ صحبتی نشده بود.» از او سؤال شد که مدت قراردادت چقدر است که ادامه داد: «قراردادم یکساله است اما امیدوارم باز هم تمدید کنم. باعث افتخار است که در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم. البته در قراردادم، هیچ بند جدایی یا فسخی وجود ندارد.»
هافبک میانی قرمزپوشان افزود: «امیدوارم امسال با حمایت هواداران، مجموعه باشگاه و کادرفنی بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. البته شخصا علاقه زیادی به مصاحبه ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی کار و فوتبالم بگذارم. قرار بود در پایان فصل قراردادم را تمدید کنم اما  اردوی تیم ملی به فاصله کوتاه از پایان لیگ آغاز شد. در صحبت با رضا درویش مدیرعامل باشگاه گفتم که بلافاصله بعد از پایان اردو، قراردادم را تمدید می کنم و همین اتفاق هم افتاد.»
میلاد، حرف‌هایش را این‌طور به پایان رساند: «امسال این قول را می‌دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم و به سمت قهرمانی برویم. امیدوارم بازیکنانی که اضافه شده‌اند، در کنار سایر بازیکنان، خواسته کادرفنی را به بهترین نحو اجرا کنند. اینجا بزرگترین باشگاه آسیاست و باید همه بدانیم مسئولیت سنگینی بر دوش داریم. پرسپولیس همیشه باید برای قهرمانی بسته شود. از سوی دیگر،‌هواداران هم همیشه لطف دارند و مطمئن باشند که ما از حمایت‌شان انرژی می‌گیریم. این انرژی کمک می‌کند بهترین نتایج را رقم بزنیم.

Page Generated in 0.0045 sec