printlogo


کد خبر: 248432تاریخ: 1401/3/26 00:00
بهترین موقع بود که به پرسپولیس برگردم
رفیعی: آرزو دارم دوباره شماره 7 را بپوشم

یکی از اتفاقات شیرین دیروز برای پرسپولیسی‌ها، قطعی شدن بازگشت سروش رفیعی بود. او در این مورد گفت: «قطعاً بابت این موضوع خیلی برای خودم خوشحال هستم. هواداران از قبل به من محبت داشتند و مطمئن هستم اکنون که این قرارداد را بسته‌ام، این لطف و محبت ادامه دارد. امیدوارم بتوانم با تلاش و تمرکز و گرفتن نتایج خوب کنار سایر بچه‌های تیم، محبت آنها را جبران کنم. البته سال گذشته هم بحث آمدن من به پرسپولیس بود اما در نقل و انتقالات باید همه چیز کنار هم گذاشته شود. باید یک بستری فراهم شود تا انتقال صورت بگیرد. فکر می‌کنم امسال بهترین موقع برای این اتفاق بود.»
هافبک جدید سرخپوشان درباره زمان قرارداد و شماره پیراهن خود، اضافه کرد: «این قرارداد دو ساله است. هنوز درباره شماره پیراهن هم صحبتی نکرده‌ام اما خوشحال می‌شوم دوباره سعادت پوشیدن پیراهن شماره 7 را داشته باشم. قبل از هر چیز باید از علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هم هماهنگ کنم. همیشه هواداران بابت این موضوع به من لطف داشتند و اگر دوباره دوست داشته باشند، آرزو دارم چنین اتفاقی بیفتد.»
سروش درباره دلیل طولانی شدن روند امضای قرارداد خود با پرسپولیس و ارتباط با هواداران در فضای مجازی، ادامه داد: «هواداران حتی در این مدت که در این تیم نبودم، در فضای مجازی نسبت به برگشت من مشتاق بودند. دوست دارم اینجا کارم را انجام بدهم. شرایط هم فراهم شده بود و هواداران حدس می‌زدند که این اتفاق بیفتد اما هیچ صحبتی در فضای مجازی نبود.»
رفیعی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید هم گفت: «انتظار همیشه از پرسپولیس بالا است اما خریدهای خیلی خوبی داشتیم. به صرف داشتن بازیکنان خوب، نمی‌توانید از الان درباره قهرمانی صحبت کنید. در حال حاضر همه ما باید وظایف خود را بخوبی و تا آنجایی که از دست‌مان برمی‌آید، انجام بدهیم. هرکس وظیفه‌ای دارد. در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود، موفقیت و قهرمانی هم پیش می‌آید.»

Page Generated in 0.0060 sec