printlogo


کد خبر: 248430تاریخ: 1401/3/26 00:00
آنها که می‌روند، آنها که می‌آیند و آنها که بازی خواهند کرد
پازل پیچیده خط میانی پرسپولیس

 پروژه ترمیم پرسپولیس به سرعت پیش می‌رود و تغییرات در خط میانی هم در راه است. گل‌محمدی فصل گذشته جابه‌جایی‌های زیادی در این خط داشت، ولی هیچ‌وقت نتوانست به فرمول دلخواهش برسد. ابهام بزرگ این روزهای خط میانی پرسپولیس این است که چه کسانی اضافه می‌شوند، چه کسانی می‌روند و البته کدام هافبک‌ها بخت بیشتری برای بازی دارند.
میلاد سرلک: از مدت‌ها قبل شایعه پیشنهادات خارجی برای سرلک مطرح بود، ولی او با حضور در ساختمان باشگاه قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و گزینه اصلی برای بازی در پست هافبک دفاعی است.
کمال کامیابی‌نیا: کامیابی‌نیا برای هشتمین فصل متوالی پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد. او در 33 سالگی جایگاهش به‌عنوان بازیکن اصلی را از دست داده، ولی هنوز می‌تواند در لحظات سخت عصای دست کادر فنی باشد.
رضا اسدی: اسدی فصل پرماجرایی داشت و هنوز معلوم نیست که در پرسپولیس ماندنی شود. گفته می‌شود که او چند پیشنهاد دارد و تکلیفش در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
محمد شریفی: او فصل گذشته به ندرت فرصت بازی پیدا کرد و مصمم است که فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. در روزهای آینده باید منتظر شنیدن خبر جدایی‌اش باشیم.
مهدی ترابی: او مؤثرترین بازیکن و هافبک فصل قبل پرسپولیس بود و کادر فنی برای فصل جدید هم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده. ترابی قطعاً یکی از هافبک‌های اصلی تیم خواهد بود.
وحید امیری: امیری جراحی سختی داشت و احتمالاً در شروع فصل غایب خواهد بود. امیری در 34 سالگی هنوز یکی از بازیکنان مؤثر و چندپسته پرسپولیس است، به شرطی که بعد از جراحی بتواند به شرایط ایده‌آل برسد.
سروش رفیعی: هافبکی که در زمان کالدرون کنار گذاشته شده بود، پس از دوره‌ای موفق در سپاهان به پرسپولیس برگشت و انتظار می‌رود که نقش مهمی در ترکیب این تیم داشته باشد. فانتزی و پاس‌های سروش چیزی بود که کمبودش در خط میانی پرسپولیس دیده می‌شد و او می‌تواند یکی از خریدهای خوب این فصل باشد.
احسان پهلوان: او در لیگ فصل گذشته 21 بار برای پرسپولیس بازی کرد و یکی از هافبک‌های اصلی تیم بود، ولی به نظر می‌رسد که فضا با آمدن رفیعی برای او تنگ‌تر شود. پهلوان از سپاهان و فولاد پیشنهاد دارد، ولی کادر فنی خواهان حفظ اوست و احتمالاً در پرسپولیس می‌ماند.
امید عالیشاه: او فصل گذشته بیشتر ذخیره بود، ولی هر وقت به زمین رفت نمایش مؤثری داشت. عالیشاه که بازیکنی چندپسته است این فصل هم در پرسپولیس باقی می‌ماند و می‌تواند نقش مشابهی داشته باشد.
 

Page Generated in 0.0048 sec