printlogo


کد خبر: 248410تاریخ: 1401/3/26 00:00
سد محکم میانی سفیدپوشان با حضور شوآمنی

 رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول، اورلین شوآمنی هافبک با استعداد فرانسوی را با قراردادی شش ساله به خدمت گرفت.
این ملی‌پوش 22 ساله فرانسوی برای تقویت خط میانی کارلو آنچلوتی به فده والورده (23 ساله) و ادواردو کاماوینگا (19ساله) خواهد پیوست. انتظار می‌رود این سه هافبک فوق‌العاده بتدریج جایگزین کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس، سه مرد پر افتخار مادرید شوند.
با وجود درخشش فوق‌العاده خط هافبک مادرید در هفت فصل اخیر، عملکرد فصل گذشته نشان داد که پا به سن گذاشته‌ها نیاز به نیروی جایگزین جوان و تازه نفس دارند. کاسمیرو (30 ساله)، مودریچ (36ساله) و کروس (32ساله) در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول فیکس به میدان رفتند. کروس و کاسمیرو کامل بازی کردند در حالی که مودریچ در وقت‌های تلف شده تعویض شد.
والورده و کاماوینگا هر دو به‌دلیل قدرت هجومی و توانایی بالای بدنی در لیگ قهرمانان اروپا نقش مؤثری را در مراحل حذفی برای سفید پوشان ایفا کردند.
از این نظر، آمدن شوآمنی در راستای ایده ساخت تیمی فیزیکی و تهاجمی‌تر برای رئال مادرید است.
ستاره فرانسوی در پست هافبک دفاعی عملکرد بی‌نظیری داشته است، زیرا هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپایی به اندازه شوآمنی موفق به بازپس‌گیری توپ (101 بار) نشده است. این واقعیت او را به جایگزینی ایده‌آل برای کاسمیرو در این پست تخصصی تبدیل خواهد کرد.
خرید شوآمنی به آنچلوتی این امکان را می‌دهد که خط هافبک تیمش را امتحان کند و به هافبک‌های کهنه کار کمی استراحت دهد. در همین حال، پس از ورود آنتونیو رودیگر، انتظار می‌رود دیوید آلابا در فصل آینده در پست‌های دیگری نیز به کار گرفته شود.
دو هفته پس از کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در تاریخ خود، رئال مادرید دو اقدام بزرگ برای تقویت فصل آینده خود انجام داده است و انتظار می‌رود آنها پس از اضافه کردن یک مدافع و یک هافبک به ترکیب خود، حالا به‌دنبال مهاجمی برای تقویت خط حمله خود بروند.

Page Generated in 0.0066 sec