printlogo


کد خبر: 248407تاریخ: 1401/3/26 00:00
خبر

 مویس به‌دنبال یانوزای
وستهم امیدوار است عدنان یانوزای را در تابستان به خدمت بگیرد. این بازیکن پیش‌تر زیر نظر دیوید مویس بازی کرده و ممکن است دوباره بازیکن او شود. وستهم همچنین به جذب لئو اورتیس، مدافع ردبول براگانتینو علاقه دارد و فیورنتینا و پورتو هم این بازیکن را زیر نظر دارند.
 
پیشنهاد ‌یونایتد به اریکسن
منچستر یونایتد به کریستین اریکسن پیشنهاد یک قرارداد داده است. این بازیکن شاید تصمیم بگیرد که زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی کند، هر چند که یونایتد در فصل‌های اخیر مشکلات زیادی داشته است.
 
کابوس ژول کنده
ژول کنده امیدوار بود در تابستان به چلسی برود، اما مصدومیت قدیمی لگن این بازیکن عود کرده و او زیر تیغ جراحان رفته است. به این ترتیب ممکن است چلسی دست از خرید او بردارد.
  
دی‌یونگ: پیشنهاد منچستریونایتد باعث افتخار من است
فرنکی دی‌یونگ همواره گفته که قصد ندارد بارسلونا را در تابستان جاری ترک کند. این بازیکن هلندی البته از علاقه منچستریونایتد خوشحال است: «وقتی تیم‌ها به جذب شما علاقه نشان می‌دهند، این مایه افتخار شما است. اما من در حال حاضر در بزرگترین باشگاه دنیا حضور دارم و اوضاعم خوب است. پس هیچ خبری نیست.» این در حالی است که منچستر سیتی دیگر تیم انگلیسی امیدوار است فرنکی دی‌یونگ را از بارسلونا جذب کند. آنها ممکن است برناردو سیلوا را وارد معامله انتقال کنند.
 
رقابت آرسنال و یونایتد بر سر ویتینیا
آرسنال و منچستر یونایتد بر سر جذب ویتینیا با هم رقابت دارند. آرسنال حاضر است 35 میلیون پوند مبلغ فسخ قرارداد او را بپردازد. بارسلونا هم این بازیکن را می‌خواهد.
 
پی‌اس‌وی به‌دنبال بازگرداندن مهاجم بارسلونا
پی‌اس‌وی آیندهوون تمایل دارد که لوک دی‌یونگ را به هلند برگرداند. البته مشخص نیست که آنها بتوانند از عهده مخارج انتقال این مهاجم، که فصل گذشته را به‌صورت قرضی در بارسلونا گذرانده، برآیند.
 
پوگبا به یووه می‌رود
پل پوگبا با یوونتوس به توافق شفاهی رسیده و به‌زودی قراردادش را امضا خواهد کرد. گفته می‌شود او پیشنهاداتی از تیم‌های 
پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز داشته که آنها را رد کرده است.
 
توافق دیبالا با اینتر
پائولو دیبالا با اینتر به توافق رسیده و با این تیم قراردادی چهارساله امضا خواهد کرد. ستاره آرژانتینی فصول گذشته یوونتوس حالا به تیم رقیب و دشمن قدیمی این تیم پیوسته و فصل آینده پیراهن نراتزوری را به تن خواهد کرد.
 
 پیشنهاد سوم بایرن 
برای مانه
بایرن‌مونیخ سومین پیشنهاد خود را برای جذب سادیو مانه ارائه خواهد کرد. آنها 35 میلیون یورو به همراه 5 میلیون یورو پاداش به لیورپول پیشنهاد خواهند داد.
 
 تلاش رئال برای خرید بلینگهام
رئال مادرید می‌خواهد با 90 میلیون یورو، جود بلینگهام، ستاره بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد. البته چون بلینگهام شهروند اتحادیه اروپا نیست، رئال نمی‌تواند او را در تابستان جاری جذب کند و به‌دنبال او برای فصل آینده است.
 
منچسترسیتی به‌دنبال فیلیپس
علاقه منچسترسیتی به کالوین فیلیپس واقعی است. این باشگاه حاضر است 50 میلیون پوند برای جذب این بازیکن بپردازد. هافبک دفاعی تیم لیدز به‌شدت مورد توجه گواردیولا است و خودش هم تمایل دارد که در تیم قهرمان لیگ برتر بازی کند.
 

Page Generated in 0.0052 sec