printlogo


کد خبر: 248350تاریخ: 1401/3/25 00:00
صدای اسکوچیچ درآمد:
این همه انتقاد منصفانه نیست!

دراگان اسکوچیچ برخلاف وعده‌ای که داده بود، برای صحبت درباره شرایط تیم ملی نشست خبری برگزار نکرد. به همین خاطر بعد از شکست مقابل الجزایر، وقتی از قطر به فرودگاه امام خمینی رسید، از سوی خبرنگاران حاضر، محاکمه شد. او البته نقدها را پذیرفت و اعتراف کرد که از تیم راضی نیست: «راضی نیستم. قرار بود سه بازی کنیم اما یک بازی انجام شد. مقابل الجزایر در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم کارمان بهتر شد. اشتباهات‌مان بچگانه بود. به الجزایر تبریک می‌گویم اما به نظرم ما به خودمان باختیم. حریف ما را نبرد.»
اسکوچیچ در واکنش به انتقادها بعد از باخت ایران به الجزایر گفت: «انتقادات همیشه هستند اما من همیشه اول خودم را نقد می‌کنم. در نظر داشته باشید که مقابل الجزایر، ۵ بازیکن را نداشتیم که بعضی از این نفرات خیلی مهم بودند. دو مدافع وسط و وحید امیری غایب بودند. البته این همه انتقاد برای شکست در یک بازی دوستانه منصفانه نیست؛ وقتی که سریع‌ترین صعود را به‌عنوان یک تیم آسیایی به جام جهانی داشتیم.»
سرمربی تیم ملی با سؤالی درباره دلیل لغو بازی با اروگوئه مواجه شد که باز هم تأکید کرد: «۲۲ ساعت پرواز برای انجام یک بازی دوستانه در اروگوئه طبیعی است؟ این مسأله نرمال نیست.» او دلیل موافقتش با اردوی کانادا که تقریباً همین بعد مسافت را داشت، برگزاری بازی با کانادا و اکوادور و امید به برگزاری بازی سومی در کانادا را اعلام کرد که در غیر این‌صورت با آن هم موافق نبوده است.

Page Generated in 0.0059 sec