printlogo


کد خبر: 248344تاریخ: 1401/3/25 00:00
ستاره ایرانی با این شرط جدا می‌شود
باشگاه پورتو روی طارمی قیمت گذاشت

براساس این گزارش باشگاه پورتو درِ مذاکره با باشگاه‌های مختلف برای جذب مهدی طارمی را به طور کامل نبسته است و البته فقط پیشنهادهای بالای ٢٠ میلیون یورو را برای فروش ستاره ایرانی‌اش مورد بررسی قرار می‌دهد.
همچنین طی روزهای اخیر رسانه‌های پرتغالی از علاقه باشگاه فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی با عقد قراردادی یک و نیم ساله خبر داده‌اند؛ باشگاهی که با مربیگری خورخه ژسوس پرتغالی که در بنفیکا هم حضور داشته و شناخت خوبی از مهدی طارمی دارد، امیدوار است در دومین سالی که برای جذب مهاجم ایرانی پورتو اقدام کرده این‌بار بتواند این مأموریت را با موفقیت تمام کند. هر چند قوانین فیرپلی مالی این انتقال را در هاله‌ای از ابهام فرو برده ولی تلاش باشگاه ترکیه‌ای برای جذب طارمی ادامه دارد. در ادامه گزارش روزنامه اوجوگو به سن مهدی طارمی اشاره شده که یک ماه تا سی سالگی فاصله دارد و پنجره تابستانی پیش رو بهترین زمان برای فروش این بازیکن ارزیابی شده است. از سوی دیگر هواداران باشگاه پورتو همچنان علاقه‌مند به ادامه همکاری با مهدی طارمی هستند و از سوی دیگر مسئولان باشگاه نیز بخوبی می‌دانند که ادامه حضور مهاجم ایرانی‌شان می‌تواند تضمینی برای ادامه روند گلزنی‌های این بازیکن باشد.
مهدی طارمی فصل گذشته در ٣٢ مسابقه موفق به زدن ٢٠ گل و ارسال ١٣ پاس گل شد و با عملکرد خیره‌کننده‌ای که ارائه کرد چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا را به خود معطوف کرده و حالا باید دید در فصلی که تا چند ماه دیگر به جام جهانی قطر منتهی می‌شود چه سرنوشتی انتظار این مهاجم بوشهری را می‌کشد.
 

Page Generated in 0.0059 sec