printlogo


کد خبر: 248312تاریخ: 1401/3/24 00:00
لیست خروجی پرسپولیس هر روز فربه‌تر می‌شود
9 نفر می‌آیند، چند نفر جدا می‌شوند؟

همان‌قدر که تعداد اسامی درباره خریدهای پرسپولیس زیاد می‌شود به همان میزان تعداد نفرات لیست خروجی این تیم هم بالا می‌رود و موازنه عجیبی در این خصوص برقرار است!
پرسپولیس تاکنون 4 بازیکن جذب کرده و گفته می‌شود یحیی 5 خرید دیگر انجام خواهد داد. این یعنی 9 بازیکن تازه وارد که احتمالاً جای 9 بازیکن قبلی را می‌گیرند. تازه فصل قبل اسکواد یحیی خیلی پر و پیمان بود و 28 بازیکن در این تیم حضور داشتند که اگر قرار باشد با احتساب جوان‌ها همین تعداد بازیکن جوان در فصل آینده همراه تیم باشند حداقل 9 بازیکن باید از تیم فصل قبل بروند.
در حال حاضر فقط حامد لک از بین بازیکنان فصل قبل جدا شده اما در مورد جدایی نفرات بیشتری حرف و حدیث وجود دارد. گفته می‌شود نام بازیکنان مهمی مثل رامین رضاییان و رضا اسدی هم در لیست مازاد وجود دارد هر چند در واقعیت امر وقتی بازیکنی قرارداد ندارد مازاد خوانده نمی‌شود و در واقع بهتر است بگوییم قرار نیست قرارداد رامین و اسدی تمدید شود.
غیر از اینها وضعیت سیامک نعمتی و احسان پهلوان هم مشخص نیست و با اینکه یحیی دوست دارد اینها بمانند اما هر دو بازیکن از فولاد پیشنهاد دارند و ممکن است جدا شوند.
قبل از اینها صحبت از جدایی سعید آقایی و علی شجاعی هم بود و حتی گفته شد جدایی این دو بازیکن قطعی شده اما هنوز این مسأله قطعی نشده. هر دو بازیکن هم قراردادشان تمام شده و باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد آنها نکرده است. در عین حال گفته می‌شود آقایی هم از فولاد پیشنهاد دارد اما برخلاف آنچه گفته می‌شد این بازیکن به فولاد پیوسته هنوز این انتقال نهایی نشده است.
خبر عجیب در مورد حامد پاکدل است. از یکشنبه شب گفته شد این بازیکن در لیست مازاد یحیی قرار دارد در حالی که فصل قبل بیشتر مصدوم بود و وقتی بازی کرد هم خیلی بد کار نکرد. البته مدیر برنامه‌های پاکدل جدایی این بازیکن را تکذیب کرده و می‌گوید حامد قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند.
همچنین در حالی که وضعیت تمدید قرارداد سیدجلال حسینی و محمد شریفی هم مشخص نیست احتمالاً قرارداد علیرضا ابراهیمی و عیسی آل‌کثیر هم تمدید نخواهد شد.
 

Page Generated in 0.0055 sec