printlogo


کد خبر: 248294تاریخ: 1401/3/24 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 به احتمال زیاد انتخاب الکس نوری به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال می‌تواند موافقان و مخالفانی داشته باشد که البته این طبیعت ورزش فوتبال است. اما نباید فراموش کنیم که نوری تنها مربی تاریخ فوتبال ایران است که سابقه سرمربیگری در چهار لیگ برتر فوتبال جهان یعنی لیگ‌های انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.
محسن قنبری از تهران
 
لطفاً دنبال نورافکن نروید! چون هر چند او مد نظر کادرفنی سرخپوشان پایتخت قرار دارد و حتی در این خصوص صحبت‌هایی نیز با این بازیکن توسط شخص رضا درویش صورت گرفته است اما این بازیکن تأکید داشته علی رغم علاقه قلبی به پرسپولیس اما به قرارداد با باشگاه سپاهان پایبند است.
اکبریان از ارومیه
 
از دو روز پیش اخبار متعددی راجع به مذاکره مدیران باشگاه استقلال با الکس نوری سرمربی ایرانی- آلمانی در سایت‌های ورزشی منتشر شده است و حتی برخی منابع از توافق نهایی طرفین خبر دادند و اعلام شده که نوری سرمربی بعدی آبی‌های پایتخت خواهد بود. اما چرا برخی سایت‌های دیگر باز هم شایعه حضور نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال را منتشر می‌کنند؟!
محمد حسین یاوری از تهران
 
تیم ملی با علی دایی، قطبی، قلعه‌نویی و مربیان داخلی به جایی نمی‌رسد و حتی در جام جهانی قطر هم سخت با حریفان بازی را واگذار می‌کند! تا زمانی که لیگ ما ضعیف باشد تیم ملی هم نتیجه خوبی کسب نمی‌کند.
فتاحی از کرج
 

 


Page Generated in 0.0057 sec