printlogo


کد خبر: 248277تاریخ: 1401/3/24 00:00
ناراحتی باز نشر شده بازیکنان تیم ملی
همـــه شاکــــی

دقایقی قبل از شروع مسابقه تدارکاتی یکشنبه شب تیم ملی ایران مقابل الجزایر، برنامه فوتبال برتر گفت‌وگوی ضبط شده‌ای از دراگان اسکوچیچ و تعدادی از بازیکنان در زمان تمرین یا هتل محل اقامت پخش کرد که نکات جالب توجهی در خود داشت.
سردار آزمون در زمان سرد کردن پس از تمرین شب گذشته تیم ملی و در حالی‌که عرق کرده روی زمین چمن دراز کشیده بود، رو به دوربین گفت: «همین دیشب که ما تمرین می‌کردیم. انگار (از شدت گرما) داشتن سشوار می‌زدن! نمی‌توانم دروغ بگویم که شرایط خوب است. اگر یک‌درصد تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگیرد، چه اتفاقی می‌افتد؟ به خدا اصلاً هم (این شرایط تیم ملی) حال نمی‌دهد. بدترین برنامه‌ریزی سال، روز آخر هم بازی (با خنده). فدراسیون دمش گرم! برنامه‌ریزی تاپ.»
احمد نوراللهی در گفت‌و‌گویی که در هتل محل اقامت تیم ملی انجام داده بود، با نگرانی از آنچه در انتظار تیم ملی است، گفت: «چطور می‌خواهیم با تیم ملی انگلستان رقابت کنیم؟»
امید ابراهیمی که دوباره به تیم ملی دعوت شده، در خصوص شرایط ایران به طعنه گفت: «وقتی تحت فشار قرار می‌گیریم بهتر بازی می‌کنیم.»
احسان حاج‌صفی، کاپیتان اول تیم ملی هم با اشاره به شرایط سختی که در سالیان اخیر داشتند، وضعیت موجود را بدترین دانست و با ناراحتی خاصی در چهره‌اش ابراز کرد: «این تیم تنها بود و الان تنهاتر شده است.» شجاع خلیل‌زاده، مدافع مصدوم تیم ملی نیز در یک گفت‌وگوی زنده تصویری با محمدحسین میثاقی از وضعیت موجود گلایه شدیدی کرد و در بخشی از صحبت‌های خود تأکید کرد: «شرایط را همه می‌دانند و مردم در جریان هستند. به نظرم لیاقت تیم ملی که می‌خواهد به جام جهانی برود، این نیست. امکانات، بازی دوستانه و ... باید بهتر شود. البته در حال بهتر شدن است ولی امیدوارم مثل بقیه تیم‌های ملی باشد.»
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «خیلی‌ها از مسائل دیگر انتقاد می‌کنند ولی به مربی تیم ملی چه چیزی دادید که از او موفقیت می‌خواهید؟ این همه لژیونر ایرانی داریم که بهترین امکانات را در باشگاه‌های خود دارند ولی در تیم ملی چنین چیزی نمی‌بینند. امکانات تیم ملی ۲۰ درصد باشگاه‌های قطری هم نیست و نباید انتظارات را بالا برد.» در کنار همه این بازیکنان اما نکته قابل توجه این است که دراگان اسکوچیچ هم حتی از این شرایط رضایت ندارد! اسکو در گفت‌و‌گوی کوتاهی، احساس و میزان رضایتش از شرایط را این‌طور بیان کرد: «نمی‌توانم بگویم راضی و خوشحال هستم چون اگر بگویم، دروغ گفتم.»

Page Generated in 0.0061 sec