printlogo


کد خبر: 248271تاریخ: 1401/3/24 00:00
با اسکوچیچ ادامه می‌دهیم

ابراهیم قاسمپور
 
در این شرایط بهترین گزینه دراگان اسکوچیچ است. تغییر سرمربی هم هزینه داشته و هم اینکه به زمان کافی نیاز دارد. در آن سو خیلی‌ها نیز اعتقادی به مربی داخلی ندارند. گزینه ایرانی هم می‌تواند بحثش مطرح باشد، ولی در این باره نیز مثل دیگر موضوعات طبیعتاً اختلاف سلیقه وجود دارد، کما اینکه اگر مربی ایرانی را هم سر کار بیاوریم، او نیز به زمان نیاز دارد. تغییر و تحول روندی زمانبر است. اعضای تیم ملی چندسالی است که کنار هم هستند و تجربیات خوبی دارند و از سویی دیگر تفکرات حرفه‌ای به بازیکنان تیم ملی القا شده است.
ما نقطه‌ نظرات‌مان را برای انتقاداتی که مطرح است، عنوان می‌کنیم. نیاز است که اسکوچیچ در کمیته فنی حضور پیدا کند و برای اردویی که برگزار شده است، گزارش کار بدهد.
شاید اسکوچیچ نیاز‌هایی داشته که فدراسیون نتوانسته‌ فراهم کند. او بازی‌های تدارکاتی و اردو‌هایی را درخواست داشته است و مطمئناً ایراداتی وجود دارد که ما هم می‌دانیم. ما وضعیت را دنبال می‌کنیم تا از نظر فنی برای انتقادتی که وجود دارد، به پاسخ برسیم. حتماً باید اسکوچیچ در نشستی به مسئول فدراسیون و کمیته فنی گزارش کار بدهد تا اگر ضعف و ایرادی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ پشتیبانی وجود داشته و دارد، برطرف شود.

Page Generated in 0.0041 sec