printlogo


کد خبر: 248242تاریخ: 1401/3/23 00:00
کار برای شیران سخت شد
محبی: خدا به تیموری رحم کرد

مسابقات کشتی آزاد جام تختی در تنکابن در حالی برگزار شد که بهمن تیموری، کشتی‌گیر کرمانشاهی ایران به شدت آسیب دید. آسیب‌دیدگی او به حدی بود که با برانکارد از روی تشک خارج و بعد هم مستقیم به بیمارستان منتقل شد. محمد حسین محبی درباره مصدومیت شدید بهمن تیموری گفت:«متأسفانه آسیب شدیدی به بهمن تیموری وارد شد که همه ما را نگران کرد.»
محبی ادامه داد: «دیروز تلفنی با تیموری حرف زدم که در بیمارستان بود ولی خوشبختانه خطر رفع شده و شرایط خوبی دارد. خدا به ما و بهمن تیموری رحم کرد که ضربه وارد شده به گردنش آسیب جدی نزده است.»
حسین محبی با بیان اینکه بهمن تیموری از آمادگی لازم دور بود، گفت:«بهمن دو ماه پیش هم از ناحیه پا آسیب دیده بود و به همین خاطر نتوانست تمرینات آماده‌سازی خوبی را انجام بدهد و بدنش از فرم ایده‌آل خارج بود. همین دور بودن از فرم ایده‌آل باعث شد تا او با چنین مصدومیت سختی روبه‌رو شود.»
محبی درباره زمان ترخیص تیموری از بیمارستان گفت:«فعلاً در بیمارستان تحت درمان است و مشخص نیست دقیق چه زمانی مرخص می‌شود اما مهم این است که ضرب‌خوردگی شدید آسیبی به همراه نداشته و هیچ خطری تیموری را تهدید نمی‌کند.» محمد حسین محبی درباره مسابقات جام تختی هم گفت:«رقابت‌های کشتی واقعاً جذاب بود و کشتی‌گیران جوانی در این رقابت‌ها دیده شدند که در آینده حتماً به کشتی کمک می‌کنند. ورود پدیده‌ها به کشتی روزانه شده و هر روز یک پدیده جدید در کشتی دیده می‌شود که شاید مهم‌ترین آن هم امیررضا معصومی در سنگین وزن بود.» محبی با اشاره به سخت شدن رقابت در سنگین وزن ادامه داد:«با توجه به حضور امیرحسین زارع و امیررضا معصومی، کار برای شیران محبی بسیار سخت شد و به نظرم برای رقابت با معصومی و زارع باید سخت تلاش کند و میزان تمرینات او باید چندین برابر شود.»

Page Generated in 0.0048 sec