printlogo


کد خبر: 248230تاریخ: 1401/3/23 00:00
خبر

پین نزدیک درهای خروجی  استقلال 
مربی ایتالیایی تیم استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است. پس از اینکه مشخص شد اولویت مسئولان باشگاه استقلال انتخاب سرمربی خارجی برای سرمربیگری است، گابریله پین مربی ایتالیایی آبی‌پوشان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. پین که فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود انتظار داشت با جدایی مجیدی جایگزین او شود در صورتی که مسئولان استقلال چنین نظری ندارند و در صورتی که سرمربی خارجی برای نیمکت استقلال انتخاب شود پین از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. خیلی‌ها معتقد بودند بخش اعظم موفقیت فرهاد در استقلال به حضور پین در این تیم برمی‌گشت. انسجام خط دفاعی استقلال هم یکی از مهم‌ترین دلایلش حضور این مربی ایتالیایی بود که این روزها به‌شدت هم مورد علاقه هواداران استقلال است.
 
مرادمند برمی‌گردد
 مدیران استقلال به‌دنبال تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند مدافع سرباز این تیم هستند. محمدحسین مرادمند بازیکنی است که در نیم فصل به‌دلیل خدمت سربازی از باشگاه استقلال جدا شد ولی ظاهراً کارهای معافیت او انجام شده است و این بازیکن می‌تواند فصل بعد به استقلال برگردد. در این بین در پایان فصل قرارداد مرادمند با استقلال تمام می‌شود و باشگاه از او خواسته برای تمدید قرارداد مذاکرات آغاز شود. مرادمند در جشن قهرمانی استقلال حضور داشت و همراه استقلالی‌ها شادی کرد. مرادمند و یزدانی دو مدافع قدرتمند استقلال بودند که به دلیل خدمت سربازی مجبور شدند از استقلال به ملوان بروند اما استقلالی‌ها همچنان علاقه‌مند هستند این دو بازیکن را برگردانند و به نظر می‌رسد برای فصل آتی شرایط حضور مرادمند در استقلال با گرفتن معافیت فراهم شود.
 
ارسلان رفتنی است؟
یکی از بازیکنانی که با اتمام فصل لیگ برتر گفته شد از استقلال می‌رود (یعنی در لیست خروجی دیده می‌شد) ارسلان مطهری بود. ارسلان در استقلال به آنچه حقش بود نرسید اما به‌دلیل اینکه تعلق خاطر زیادی به این تیم داشت با همه ناملایمات ساخت و علاقه‌ای به جدایی نداشت تا اینکه همراه با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستاد. با اینکه ارسلان همیشه علاقه‌اش را به تیم استقلال ثابت کرده اما بعید است مسئولان استقلال بخواهند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. البته همه چیز منوط به حضور سرمربی جدید استقلال است.
 
 تاریخ احتمالی آغاز تمرینات استقلال 
قهرمان لیگ از چهارم تیرماه استارت می‌زند؟
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به احتمال زیاد از نیمه مرداد آغاز خواهد شد و البته هنوز تکلیف زمان برگزاری سوپرجام باشگاه‌های کشور بین استقلال و نساجی به طور دقیق مشخص نشده است اما اگر قرار باشد این مسابقه چند روز قبل از شروع لیگ بیست و دوم انجام شود، قطعاً تمرینات استقلال و نساجی هم باید زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری استارت بخورد. اگرچه آبی‌پوشان همچنان به‌دنبال بستن موفقیت‌آمیز پرونده انتخاب سرمربی جدید برای تیم‌شان هستند و هنوز در فصل نقل و انتقالات نیز کار خاصی انجام نداده‌اند اما به نظر می‌رسد اقدامات اولیه برای تدارک جهت آغاز تمرینات پیش فصل در داخل ساختمان باشگاه آغاز شده است. خبرهای رسیده به ما نشان می‌دهد روز شنبه چهارم تیرماه به‌عنوان تاریخ اولیه برای استارت استقلال انتخاب شده ولی کاملاً مشخص است که در نهایت سرمربی جدید حرف نهایی را پیرامون زمان آغاز تمرینات می‌زند و اصلاً بعید نیست این زمان چند روز بالا و پایین شود. اگر استقلال از چهارم تیرماه تمریناتش را شروع کند، به احتمال فراوان ملی‌پوشانش چند روز دیرتر به آنها اضافه خواهند شد.
 
تغییرات فقط محدود به نیمکت نمی‌شود
تحولات در انتظار معاونان استقلال
استقلال قطعاً فصل آینده با سرمربی جدیدی وارد عرصه خواهد شد و کاملاً طبیعی است که دستیاران او هم با مربیان فصل گذشته متفاوت باشند. علاوه بر این باید به برخی تغییرات در جمع بازیکنان هم اشاره کرد اما به نظر می‌رسد دایره تحولات در جمع آبی‌پوشان فقط به همین موارد محدود نخواهد شد چون خبرها حکایت از آن دارد که برخی معاونان باشگاه استقلال نیز جای خود را به افراد دیگری می‌دهند و این باشگاه در عرصه کارهای اجرایی نیز افراد جدیدی را به خدمت خواهد گرفت. اتفاقاتی که اگر فرهاد مجیدی می‌ماند به جرأت می‌توان گفت ۹۰ درصد آنها رخ نمی‌داد ولی حالا که فرهاد رفته و قرار است سرمربی دیگری بیاید، نمی‌توان این مسأله را کتمان کرد که به تبع این تغییر، تحولات دیگری هم در استقلال رخ می‌دهد و گذشت زمان ثابت خواهد کرد این اتفاق به نفع استقلال بوده یا نمی‌تواند نظر مساعد هواداران را جلب کند؟

Page Generated in 0.0061 sec