printlogo


کد خبر: 248222تاریخ: 1401/3/23 00:00
طعنه هواداران رقیب به لیورپول به خاطر ولخرجی در خرید نونیز
پولتان را هدر دادید!

در حالی که شمارش معکوس برای اضافه شدن داروین نونیز به لیورپول آغاز شده است، هواداران تیم‌های رقیب در فضای مجازی این بازیکن را در حد و اندازه پولی که قرار است برای خریدش پرداخت شود ندانسته‌اند و به همین دلیل هم لیورپولی‌ها را بابت ولخرجی‌شان برای خرید این بازیکن دست انداخته‌اند.
 نونیز 22 ساله که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر پرتغال شد، در آستانه عقد قراردادی 80 میلیون یورویی با قرمزپوشان مرسی‌ساید قرار دارد تا جای خالی سادیو مانه را برای این تیم پر کند. این اما تنها رقم پایه پیشنهاد لیورپول به بنفیکا برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای این تیم است و به آن پاداش‌هایی چشمگیر هم اضافه می‌شود که کل مبلغ خرید بازیکن را به 100 میلیون یورو می‌رساند.
نونیز فصل گذشته در 41 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها برای بنفیکا 31 گل زد که آمار تحسین‌برانگیزی است. طبق گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت، لیورپول برای عقد قرارداد 5 ساله با نونیز و بنفیکا به توافق رسیده است و همه چیز برای امضای طرفین آماده است. با وجود این از نظر هواداران رقبای لیورپول، پرداخت چنین رقمی برای یک بازیکن که هنوز در لیگ‌های بزرگ فوتبال اروپا امتحان پس نداده اشتباه است بخصوص وقتی که این رقم را با 51 میلیون پوندی که منچسترسیتی برای خرید ارلینگ هالند، یکی از دو مهاجم جوان برتر فوتبال جهان مقایسه می‌کنند. شباهت سبک بازی دو بازیکن هم مزید برعلت شده که آنها توجیه منطقی‌تری برای مقایسه ارقام خرید این دو بازیکن داشته باشند.
یکی از کاربران فضای مجازی درباره تصمیم لیورپولی‌ها نوشته است:«همه خواهند فهمید که لیورپول دارد 100 میلیون یورو را برای خرید بازیکنی امتحان پس نداده هدر می‌دهد.» کاربری دیگر نیز همین نظر را داشته و نوشته:«100 میلیون یورو برای یک بازیکن متوسط». یکی دیگر از هواداران تیم‌های رقیب که ظاهراً از هواداران رقیب همشهری یعنی اورتون است اینگونه واکنش نشان داده:«مهم نیست. ریچارلیسون (مهاجم برزیلی اورتون) بهتر است». «100 میلیون یورو! این جنون است وقتی می‌بینی که سیتی برای هالند که دو برابر نونیز بهتر است، 51 میلیون پوند خرج کرده است»، «نونیز بازیکن خاصی نیست. لوکاکو استپ‌ها و کنترل توپ بهتری نسبت به او دارد» و «100 میلیون یورو برای بازیکنی در حد آرون وان بیساکا» دیگر اظهارنظرهایی بودند که کاربران فضای مجازی در انتقاد از ولخرجی لیورپول برای خرید مهاجم بنفیکا نوشته‌اند.

Page Generated in 0.0044 sec