printlogo


کد خبر: 248201تاریخ: 1401/3/22 00:00
خبر

مربی رومانیایی نمی‌آید
گفته می‌شود دینکا آلین مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تراکتور که در دوران علیرضا منصوریان به تبریز دعوت شده بود، اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. با این حال قرارداد این مربی با تراکتور در این شرایط مانع انتقال وی و روند مثبت انتقال شده است. با این حال گفته می‌شود یحیی تا آخر هفته از میان گزینه‌هایی که به او معرفی شده دو نفر را به عنوان مربی گلرها و مربی بدنساز معرفی خواهد کرد.
  
استارت سیامک برای تمدید
سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل با سرخپوشان به پایان می‌رسد. باتوجه به تمایل یحیی گل‌محمدی مبنی بر ماندن نعمتی در پرسپولیس به نظر می‌رسد بزودی خبر تمدید قرارداد سیامک نعمتی منتشر شود. این بازیکن جمعه شب جلسه‌ای با درویش داشته و به نظر می‌رسد تمدید قراردادش استارت خورده است.
 
فسخ قرارداد تمیروف و صفروف
باتوجه به عملکرد نا‌مطلوب شیرزود تمیروف و منوچهر صفروف دو بازیکن پرسپولیس طی فصل گذشته شنیده می‌شود قرارداد این دو بازیکن لغو می‌شود. بدین ترتیب پس از جدایی حامد لک صفروف و تمیروف هم از پرسپولیس جدا می‌شوند و از بین خارجی‌های قبلی تیم فقط وحدت حنانوف در تیم باقی می‌ماند. البته از قرارداد هر کدام از این بازیکنان یک فصل باقی مانده و باید با تعامل قراردادشان فسخ شود.
 
درویش و رحمتی در افتتاحیه باشگاه سیدجلال
باشگاه ورزشی سید‌جلال حسینی روز گذشته با حضور کمال کامیابی‌نیا، محمود خوردبین، رضا درویش، محمد محمدی، سید‌مهدی رحمتی و مدیران شهرداری منطقه شهران و کن افتتاح شد. این باشگاه ورزشی شامل سالن‌های بدنسازی برای خانم‌ها و آقایان و استخر و سونا است. البته سیدجلال این باشگاه را خریداری نکرده و برای مدتی از شهرداری اجاره کرده است.
 
تکذیب مذاکره با نورافکن
روز گذشته و در حاشیه افتتاح باشگاه سیدجلال حسینی محمد محمدی در خصوص مذاکره با امید نورافکن گفت: «بر اساس نیازهای کادرفنی و ضعف‌ها نسبت به سال گذشته بازیکن می‌گیریم و به محضی که نهایی شود، اعلام می‌کنیم. نورافکن قرارداد دارد و صحبتی با او نشده است. او بازیکن توانمندی است اما چون قرارداد دارد نمی‌توانیم مذاکره کنیم. آقای زکی‌پور در لیست ما نبودند اما آقای شهباززاده را یکسری صحبت شده بود.»
 او در خصوص اثر فشار هواداران در منتفی شدن زکی‌پور توضیح داد: «اجازه بدهید وقتی اتفاقی نیفتاده، در موردش صحبت نکنیم. ما بالاخره یکسری حساسیت را در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم هواداران نگران باشند.»
 
تشکر از مربیان کنار گذشته شده
پرسپولیس طی دو پست جداگانه در صفحه اجتماعی خود از زحمات مظاهر رحیم‌پور و داود فنایی مربی گلرها و مربی دروازه‌بان‌های تیم تشکر کرد. رحیم‌پور و فنایی با نظر یحیی گل‌محمدی نخستین افرادی بودند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان جدا می‌شوند.
 
5 تیر شروع تمرین؟
یحیی گل‌محمدی به موازات رسیدگی به امور نقل و انتقالاتی زمان احتمالی شروع تمرینات تیمش را هم به باشگاه اطلاع داده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تمرینات پرسپولیس از 5 تیر در تهران آغاز می‌شود اما هنوز مشخص نیست سرخپوشان برنامه‌ای برای اردوی خارج از کشور داشته باشند یا خیر.
 
خروج از 300 تیم برتر
سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) دیروز رده‌بندی 300 تیم برتر دنیا را اعلام کرد که پرسپولیس در کمال تعجب در بین 300 تیم برتر از نظر فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جایی نداشت. این در حالی است که در رده‌بندی‌های قبلی پرسپولیس جایگاه خوبی داشت.
 

Page Generated in 0.0054 sec