printlogo


کد خبر: 248200تاریخ: 1401/3/22 00:00
درویش دنبال فسخ قرارداد با کارگزار
نصف نصف ادعای صدری هم محقق نشد!

پرسپولیس طی سه سال اخیر مشکلات زیادی با کارگزاران اسپانسری‌اش داشته و هر قراردادی که با شرکت‌های مختلف بسته می‌شود پر حرف و حدیث، پر از مشکل، ایراد و حاشیه است و در نهایت به جایی نمی‌رسد. بعد از عقد قرارداد با آتیه‌پرداز در زمان انصاری‌فرد که در زمان مدیریت رسول‌پناه سر و صدای زیادی به پا کرد و در نهایت با اضافه شدن متمم به کارش ادامه داد، در نهایت در دوره سمیعی این قرارداد لغو شد.
پرسپولیس بعد از ماه‌ها سپری کردن روزگار بدون کارگزار اسپانسری بالاخره در دوره مدیریت صدری با شرکتی دیگر قرارداد بست و اعلام کرد این قرارداد سود بالایی نصیب باشگاه خواهد کرد. البته با توجه به اینکه بخشی از فصل، گذشته بود طبیعتاً رقم این قرارداد کمتر می‌شد ضمن اینکه پرسپولیس از آسیا حذف شد و بخش دیگری از قرارداد از دست رفت.
تقریباً به اواسط بازی‌های دور رفت لیگ فصل قبل رسیده بودیم که صدری خبر از انعقاد قرارداد ۶۶۰ میلیارد تومانی با کارگزار جدید باشگاه داد که البته ۳۰۰ میلیارد از آن منوط به گرفتن مجوز حق پخش از صداوسیما بود اما به‌دلیل عدم تحقق این آرزوی دیرین چندین ساله خبری از آن نشد. همچنین کارگزار فصل گذشته پرسپولیس هم با بهانه اینکه بخش اصلی پیراهن تا نیم فصل پیش فروش به یک بانک شده بود از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان بابت آن خودداری کرد تا سهم پرسپولیس از تمام بندهای مالی قرارداد صرفاً ۹۴ میلیارد تومان باشد! در حالی که صدری به هیچ وجه پاسخگوی این قرارداد و جزئیاتش نیست حالا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسات متعددی را برای فسخ قرارداد با کارگزار آغاز کرده است تا ضمن دریافت باقیمانده طلب این باشگاه بتواند قرارداد با آنها را فسخ کند اما این شرکت هنوز حاضر به امضای تفاهمنامه پایان همکاری با شرایط درخواستی درویش نشده است تا پرسپولیس بار دیگر با موضوعی تکراری دست و پنجه نرم کند.
درویش هیچ تمایلی به ادامه همکاری با این شرکت حقوقی ندارد اما با وجود عدم دریافت بخش قابل توجهی از طلب‌های پرسپولیس نمی‌تواند قرارداد فصل گذشته را یکطرفه فسخ کند.
باشگاه پرسپولیس که با ترک تشریفات قانونی مربوط به انتخاب کارگزار برند در فصل گذشته توانست شرکتی را انتخاب کند حالا در چاهی افتاده که چاله‌های قبلی در آن نادیده است.
دیروز درویش در مصاحبه‌ای در این مورد صحبت کرد و در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود فقط 50 درصد پرداخت می‌کند و آیا شما با این کارگزار ادامه می‌دهید، گفت: 50 درصد هم نیست، خیلی کمتر از آن است. باید بنشینیم و صحبت کنیم. این کار حقوقی است و نمی‌توان گفت یکباره فسخ شود. بندهایی در قرارداد وجود دارد. حدود 10 میلیارد از این قرارداد محقق شده است. باید با تیم حقوقی خوب قرارداد خوبی تنظیم شود و بتوانیم این قرارداد را به سطح خوبی برسانیم که هزینه‌ای از ما را پوشش بدهد که ادامه بدهیم.
درویش در مورد اینکه چقدر از این قرارداد به باشگاه پرداخت شده؛ 100 میلیارد تومان یا کمتر گفت: تاکنون از این قرارداد 10 میلیارد نصیب باشگاه شده است. مثل این می‌ماند بگوید یک نفر ساختمان ساخته که باید از خودش بپرسید چقدر ساخته، یکسری هزینه‌ها باید پرداخت می‌شد که ربطی به باشگاه نداشت و کلاً 10 – 15 میلیارد تومان گیر باشگاه می‌آید.

Page Generated in 0.0067 sec