printlogo


کد خبر: 248197تاریخ: 1401/3/22 00:00
پاسخ درویش درباره شرکت آرکا:
باید شواهد باشد، می‌خواهند حاشیه بسازند

روز گذشته رضا درویش در حاشیه افتتاح باشگاه سیدجلال در مورد وضعیت رامین رضاییان گفت: بحثی پیرامونش نداشته‌ایم.
وی در پاسخ به این که آیا یحیی گل‌محمدی با حضور او موافق است یا نه گفت: هنوز نفراتی که باید جدا شوند را اعلام نکرده‌اند. وی هنوز نام هیچ بازیکنی را به ما اعلام نکرده‌ است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بحث شرکت آرکا ایرانیان چیست گفت: از من می‌پرسید؟ باید از بازیکنان بپرسید و این مسائل ربطی به این حرف‌ها ندارد. چی هست این شرکت. من آن را نمی‌شناسم. شایعه را می‌توان درست کرد و گفتن این شایعه درست نیست و می‌شود گفت شما دست در جیب کسی کردید، صرف گفتن درست نیست. باید شواهدی باشد که به اثبات برسد. می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند زیرا تیم ما یکدل و یکصدا شده است و دنبال مستمسک بیخودی هستند تا چیزی از آن دربیاورند.
وی در مورد جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس گفت: هنوز از طریق سرمربی به ما لیستی اعلام نشده است. سرمربی به ما اعلام کند که این دوستان را از فیض حضورشان بی‌بهره هستیم و باید دوستان جدیدی جایگزین شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی مطهری گفت: اینجا مختار است؛ همان‌طور که بازیکن اختیار جدایی دارد، کادر هم مختار است. وی تمایل دارد برود، قدر زحمتش را می‌دانیم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم اگر بخواهد برود.
درویش در مورد مذاکره با ولسیانی مدافع سپاهان عنوان کرد: هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم.

Page Generated in 0.0049 sec