printlogo


کد خبر: 248195تاریخ: 1401/3/22 00:00
بازگشت بیرانوند و رفتن فنایی دلایل جدایی
یک اتفاق قابل پیش‌بینی؛ حامد لک فسخ کرد

حامد لک از پرسپولیس رفت. این خبر هیچ کدام از هواداران پرسپولیس را شوکه و متعجب نکرد چرا که پیش‌بینی می‌شد بعد از پیوستن بیرانوند به جمع سرخ‌ها، جا برای لک تنگ و تنگ‌تر شود.
حامد لک اولین بازیکنی بود که قراردادش در دوره مدیریت رضا درویش تمدید شد اما از همان زمان که صحبت حضور بیرانوند در پرسپولیس مطرح بود این پرسش وجود داشت که اگر این انتقال نهایی شود پرسپولیس با لک چه خواهد کرد. هنوز یک هفته از حضور بیرانوند در پرسپولیس نگذشته بود که لک دیروز به باشگاه رفت و در جلسه‌ای که خیلی هم طول نکشید با مدیران باشگاه به توافق رسید تا قراردادش را فسخ کرده و جدا شود.
باشگاه پرسپولیس بعد ازظهر دیروز این خبر را رسماً اعلام کرد و روی خروجی‌اش گذاشت بدون اینکه اشاره‌ای به جزئیات توافق داشته باشد. خبر جدایی توافقی حامد لک بسیار کوتاه بود اما به نظر می‌رسد این دروازه‌بان فقط خواسته سریعتر این اتفاق بیفتد و بدون اینکه مشکلی برای باشگاهش ایجاد کند جدا شود.
حامد لک می‌دانست که با حضور بیرانوند شانس کمی برای بازی خواهد داشت اما مسأله جدایی داود فنایی هم در این تصمیم مؤثر بود. لک درست یک روز بعد از جدایی داود فنایی تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت و می‌توان این دو مسأله را به هم مرتبط دانست. لک اخیراً رابطه بسیار خوبی با مربی گلرهای پرسپولیس پیدا کرده و از او در مقابل انتقادها حمایت کرده بود. وی همچنین علیه محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که اتفاقاً با بیرانوند رابطه خوبی دارد نیز مصاحبه تندی کرده بود و عجیب اینکه بعد از بازگشت بیرانوند، سیدی هم به‌عنوان گزینه جانشینی فنایی مطرح شده بود.
حامد لک که در تمام سال‌های گذشته پرسپولیسی بودنش را جار می‌زد تنها بعد از دو فصل حضور در جمع سرخ‌ها به کار خود خاتمه داد. لک فصل اول نمایشی درخشان داشت و ضمن ثبت 17 کلین شیت در لیگ برتر و قهرمانی با پرسپولیس در رساندن تیم به فینال آسیا نقشی مهم داشت اما در فصل دوم بشدت افت کرد و با اشتباهات کشنده‌اش یکی از عوامل نرسیدن تیمش به ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر بود.
گفته می‌شود لک از مس رفسنجان پیشنهاد دارد اما با وجود اشتباهات فصل گذشته از آنجایی که کلاً گلرهای برجسته‌ای در لیگ برتر‌مان نداریم، لک به خاطر تجربه بیش از ده ساله‌اش در لیگ برتر حتماً مشتری خواهد داشت و فصل بعد را در تیمی دیگر دنبال می‌کند.
 
دستیار کی‌روش گزینه جایگزینی فنایی 
بعد ازاستعفای محترمانه دو مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز پرسپولیس بحث حضور مربیان خارجی به شکل جدی در پرسپولیس وجود دارد. از این رو فعلاً نام چند مربی هم برای حضور در پرسپولیس و کادر فنی به شکل جدی‌تری شنیده می‌شود. مربی نظیر لوپز پرتغالی که در زمان کی‌روش مربی دروازه‌بانهای تیم ملی بود و کارنامه خوبی به لحاظ عملکرد فنی دارد. چند مربی خارجی دیگر نیز روز گذشته بحث‌شان برای حضور در پرسپولیس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها مطرح شد. نکته‌ای که البته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تأکید کرده به زودی ظرف 24 ساعت آینده از سوی باشگاه انتخاب خواهد شد.
 

 


Page Generated in 0.0080 sec