printlogo


کد خبر: 248194تاریخ: 1401/3/22 00:00
استقبال هواداران از خرید بازیکن 18 ساله
شهیم رقیب تازه برای مهاجمان پرسپولیس

با وجود اینکه به نظر می‌رسد تمام خریدهای پرسپولیس به بازیکنان شناخته شده و حدود 30 سال و 30 سال به بالا محدود می‌شود اما بالاخره قرار است یک بازیکن واقعاً جوان هم در سبد خرید یحیی قرار بگیرد. امیر شهیم مهاجم 18 ساله ماشین‌سازی تبریز که با وجود سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، عملکرد موفقی از خود به جا گذاشت، یکی از گزینه‌های نزدیک به پرسپولیس محسوب می‌شود و در آستانه انتقال به جمع سرخپوشان قرار دارد. این بازیکن که در رده‌های سنی ماشین‌سازی موفق شد شرایط حضور در جمع بزرگسالان را به دست بیاورد، در این فصل با قرارداد 12 میلیونی! کار را در جمع تبریزی‌ها دنبال کرد.
نکته عجیب اما در خصوص این مهاجم جوان این است که او در نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول با باشگاه خیبر خرم‌آباد قرارداد بسته بود اما خیلی زود آن را فسخ کرد و بار دیگر به جمع ماشین‌سازی بازگشت. این اتفاق اما با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی ماشین‌سازی باعث شکایت چند باشگاه از جمله قشقایی شیراز و همچنین ویستاتوربین شده بود که کمیته انضباطی رأی به کسر امتیاز ماشین‌سازی داد.
قرار است شهیم به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال به جمع پرسپولیس اضافه شود و بزودی قراردادش را با این باشگاه به امضا خواهد رساند. البته گفته می‌شود پرسپولیس برای جذب این بازیکن باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه اصلی او یعنی خیبر خرم‌آباد بگیرد.
بعد از پخش شدن این خبر، ویدیوهایی از گل‌های این بازیکن جوان در فضای مجازی پخش شده و غالب هواداران پرسپولیس از این انتقال احتمالی استقبال کرده‌اند اما تجربه نشان داده یحیی خیلی سخت به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و در واقع بیشتر برای پر کردن فهرست زیر 23 سال یا جوانان/امید بازیکن جوان می‌گیرد ضمن اینکه در تیم پرستاره فصل بعد احتمال بازی کردن بازیکن جوان همچنان بسیار کم خواهد بود مگر اینکه آن بازیکن جوان واقعاً ستاره باشد.

Page Generated in 0.0050 sec